AŞK HİÇ BU KADAR GÜZEL OLMAMIŞTI
iki farklı şehirde,farklı kültürde,farklı yaşlarda,farklı zevklerde iki genç.kızın adı gelincik erkeğin adı kıyastır.ikiside birbirinden habersizdir ...
kıyas liseyi bitirmiş ünv. kazanmış fakat iki yıl kala şehri beğenmediği için geri gelmiştir bir yılı evde geçirmiş ama boş durmamış bilgisayarda bir program yapmış ve programı italya da satmaya gitmiştir..bir süre orda kaldıktan sonra memleket özlemi onu türkiye ye çeker ve türkiye ye geri döner ..ve o sene üvs sınavlarına tekrar girerek eskişehir aöf kazanır kazanmasına ama o gitmek yerine okulunu dondurup askere gitmeye kara vermiştir ve artık üç ay sonra gelicek olan askerlik kağıdıyla asker olacaktır ...
gelincik ise küçük bir köy kasabasında dünyaya gelmiş ailenin ikinci çocuğudur.yaramaz,şımarık ve çevresi tarafından geveze va havalı olarak bilinir gelincik lise son sınıfta okumaktadır,okulun en gözde kızlarından biridir o kadar erkek ona karşı ilgi duymasına karşın gelincik hiç birine yüz vermezmişonun için sadece dersleri varmış ve gerçekten aşık olacagı bir insan okuldaki hiç bir çocuğa beğenmezmiş erkekler yinede şanslarını denerler ama gelincikten hep olumsuz cevap alırlarmış ..gelinciğin peşindeki genç delikanlılarda gerçekten yakışıklı ve hoş çocuklar olmasına rağmen gelincik aradığının bunlardan biri olmadığını söylermiş hep....
kıyas iki haftalığına bir köy kasabasına dayısının yanına gitmeye karak verir..pazartesi sabahı dayısının yanına ulaşmıştır tesadüf odur ki gelincikte aynı kasabadadır :...
nurdan (gelinciğin ablası) ve annesi o gün daha çıkmışlardır ,kıyasta yengesiyle o gün dağ gezmesindelerdir nurdan annesinden biraz önde kıyasta yengesinden biraz önde gitmektedir . nurdan ve kıyas biraz sonra karşılaşırlar birbirlerine öylece bakarlar ve hemen geri dönerler arkadan kıyasın yengesi ve nurdanın annesi gelmesiyle nurdan kıyassın ,kıyasta nurdan ın kim olduğuıu anlarlar meger bunlar çocukluk arkadaşıymış aradan geçen on on bir sene onları çok değiştirmiş...
kıyas eve döndüğünde hemen int açar ve gelinciği aramaya başlar bir umutla ve bir an onu karşında görür önce acaba omu der ama sonra evet demesiyle ona arkadaşlık daveti gönderir..kıyas gelinciğin onu onaylamamsından korkmakta onunla konuşamamktan içi içini yemektedir ..
ertesi gün gelincik e-mail kontrol ederken kıyasın ona davet gönderdiğini görür ve önce fotograflarına bakar tanıyormuyum diyerek ama tanıyamaz tam sileceği anda anlası nurdan içeri girmiştir ne yapıyorsun der ve ekrana baktığında kıyası görür.
-aaaaa kıyas
-hangi kıyas tanıyor musun ki?
-evet ve sende tanıyorsun
-hayır ben tanımıyorum kim ya söylesene
nurdan kardeşine herşeyi anlatsada gelincik kıyası hatırlayamaz .. bir iki saat sonra kıyas la konuşurlar kıyas ona kim olduğunu söyler ve on bir yıl içinde yaşadıklarının kısa özetini anlatır .gelincik tanıyamasada onunla arkadaş olur ama gelincik in içine bir kuşkudur düşmüştür onu canlı karşısında görmek ister ama nasıl ..
bir gün okul çıkşı kıyasın yengesi olan cemile yengelere gider ama boşuna gitmiştir çünkü kıyas dayısıyla kahveye gitmişlerdir ...
gelincik artık dahada bir kuşku ve merak içinde kıyası görme isteği doğmuştur ama nasıl ..
akşam olunca gelincik annesine
-anneciğim bügün cemile yengelere gidelim mi? der anneside
-olur kızım gideriz der
telefon edip geleceklerini haber verirler ama kıyas zaten onların gelecegini bilmektedir o gün gündüz kouşmuşlar ve o da ben evde olmayabilirim demişti ..
kıyas o gün tüm olanları yengesine anlatmıştı yengesi başta inanmasada kıyas ona bir kaç şey daha söyleyince kıyasın doğru söylediğine inanır yengesi ve evet nihayet gelincik görmek istediğini görecekti ama evdemiydiki bunun cevabını içi girip görücekti ..
kapıyı çaldılar ve içeri girdiler gelinciğin gözleri kıyası aradı ama kıyas yoktu bir ara kıyasın yengesi cemile dışarı çıktı gelincik ardından gitti ve cemile yengeyle konuşmaya başladılar cemile yenge kıyasın gelincik hakkında anlattıklarını gelinciğe anlattı .gelincik cemile yengeye dönerek
-peki nerde yok mu
yengesi
-hayır dayısıyla aşaya indiler ama telofon ederiz gelir şimdi der
odaya giderler tekrar çaylarla birlikte herkes çayını yudumlarken cemile yenge telofonu alıp dışarı çıkar ve kıyası arar ..
odaya tekrar gelir ve mimikleriyle gelinciğe tamam der gelincik artık onu görecektir..bir an araba sesi gelir cemile yenge dışarı çıkar gelincik te dışarı çıkması gerektir ve cemile yengenin küçük oğlu kıyasın adaşı küçük kıyası alarak dışarı çıkar küçük kıyas gelinciğe rahat vermemektedir merdivenlerden ayak sesleri gelmeye başlar ve evet o an kıyas gelmiştir gelincik ona mrb der kıyasta mbr der tam gelinciğe bişey soracağı sırada nurdan gelivermiştir nurdanla kıyas la konuşmaya başlar gelincik ise suskunluğunu korur nurdanla konuşurken gelincikten gözlerini alamayan kıyas kalkmak zorunda kalır çünkü içerde misafirler var ve ev sahibi ortalarda yok diyeceklerdir .. vedalaşırlar kıyas
-hoşçakal gelincik kendine iyi bak der
içeri giderle daha sonra ...
o gün akşam eve geldiğinde yatagına uzandığında kıyas gelir gözünün önüne kıyas içinde aynı şeyler olmuştur gelinciğin kokusu onu adeta büyülemiş sorhoş etmiş gibiydi ikiside sabahı zor ederler ...akşam üzeri nette tekrar konuşurlar kıyas gelinciğe
-seni bir daha görmek istiyorum okula gelsem senin için bir sakıncası olurmu der gelincik
-hayır olamz gelebilirsin der
ve ertesi gün için sözleşirler kıyas gelincik i görme arzusuyla gününü geçiriri ve gelincikte o gün arkadaşlarına tüm olanları anlatır arkadaşları biraz şaşkın olarak "hadi bakalım" derler ... ve işte o beklenen gün gelmiştir kıyas gelinciğin okuluna gelmiştir gelincikte onu beklemektedir ..kıyas gerlinciğin yanına gidince bir an duraksar o duyduğu kokuyu gene duyor ve doyasına içine çekiyordur kıyas adata büyülenmişti böyle ir şey olamazdı gelincikte kıyas için aynı şeyleri düşünüryordu kıyasın kokusu bambaşkaydı tıpkı uyuşturucu gibi bağımlılık yapan ...gelincik kıyası arkadaşlarıyla tanıştırır kıyas gelinciğe gel benimle der gelincik "nereye" kıyas bişey söylemeden gelinciği kimsenin olmadığı bir alana götürmüştür kıyas gelinciğe
-ben san aşık oldum kokun adeta ruhumu işledi benimle olamnı istiyorum sadece benim olmanı dur hemen cevap verme hayır demeni istemiyorum der ve cevabını yarına kadar düşünmesini isteyerek oradan ayrılır ..
gelincik bu olaya şaşırmamış hatta mutlu olmuştur cevabı yarın vermek yerine ögleden sonraki dersleri asıp kıyasa gider ve kıyasa
-evet evet bende seni seviyorum kıyas der
kıyas ın korkuları sona ermiş ve gelincik artık sadece onun olmuştu ..
artık beraber olan bu iki genç hergün buluşyor ve birbirlerinin kokularıyla uyuşuyorlar ve hayatta hiç mutlu olmadıkları kadar mutlu oluyorlardır ..kıyas her sabah okulun önünde tek bir gül ile gelinciği bekliyor ve her sabah onun günaydın msj uyanıyordu .. kıyas bu arada askerliğe gitmek yerine okuluna devam etme kararı alır ve askerliğine okuldan sonra gidecektir ...
(DEVAMINI SONRA YAZICAM )
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.