sen gidersen sen kalır bana...
Akşam sefaları açarken sessiz bahçemde….
Seni düşündüm ben. Ellerini; ellerimden büyük olan ellerini.
Cesaretliydi çalışkandı şefkatliydi.
Yeter benden buraya kadar dediğimde ‘’hayır’’ diye usulca ellerime dokunur cesaretini paylaşırdın. Sınırlarıma ulaşmaya çalışırken sınırsızlığı koydun önüme. Gözlerime bakıp ellerimden tutup ‘’ yapamayacağın şey yok senin ‘’ derdin. Büyümeyi öğrendim ben seninle
Hayatta uçurumların dibine gelsem bile meydan okumayı öğrettin.
Hanımeli nazlanırken kokusunu saça saça
Seni düşündüm ben. Yürekliydin. Kocaman bir yüreğin vardı. dünyadaki iyilik adına ne varsa sevebilcek kadar. Aşkı yine yeni yeniden tattırıp büyüttün sen içimde. Hani o bildik hikâyeler vardı. Bir parça bal çalıp ağızlarına işte aşk budur derlerdi.
cömerttin bal kavanozunu bana verecek kadar aşkını da verdin.
Fesleğenler açarken camımda
Ben yine seni düşündüm. Doğaldın yaptığın her şey sevgi adınaydı. İnsandım hatalarım elbette ki vardı. Özümü değiştirmeden hatalarımı değiştirmeme yardımcı oldun. Sen beni ben olduğum için sevdin.
Çok şey öğrettin bana elimden tutup hayallerin sınırı olmayacağını; hayallerinde hayallerde kalmayacağını…
Nice yıldızlar biriktirdim artık gülüşümde kumral sevdalar yetiştirdim.
Bahçemi dikenlerden temizledim. Gel artık…
YORUMLAR
"Bahçemi dikenlerden temizledim. Gel artık…"
yürek yaralanır gidenlerin ardından...karşımıza çıkan iyi kişileri bile korkarak karşılarız..geçmişteki hançerler yüzünden...elbet değer,kıymet bilen biri çıkacaktır...belkide çıkmıştır ama korkularımız bunlara engel olur çoğu zaman..yürek bir kez yaralanmaya görsün,hep ya öyle olursa der durur...güzeldi serin..tbrkler...
bir ömür hep böyle olursunuz dilerim..sevgi,sağlık,mutluluk,bağlılık ve daha nice güzel cümleler her daim sizinle olsun...mutluluğnuz mutluluğumzdur..salıcakla kalın..
sergio06 tarafından 8/18/2007 11:13:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Allah'ım bu ne güzel bir davettir böyle :)))
Okurken bir şarkı eşlendi kulaklarımda güzel satırlarına:
SANA BEN ŞİİRLER SÖZLER BÜYÜTTÜM
SANA BEN BAHARLAR YAZLAR BÜYÜTTÜM
SANA BEN HUMMALI AŞKLAR BÜYÜTTÜM...
Senin melek yüreğin öyle hakediyor ki güzellikleri...
Ben sadece içinde sakladığın,umarsız dünyada göstermeye çekindiğin o güzel ruhu serbest bırakmanı istedim...
Güvendin ve herşey harika oldu BİZİM için...
Yüreğindeyim BUGÜN,YARIN ve DAİMA...