MUTLULUK HAYALLERDE
HAYAL ETDUSLEMEK BEDAVAUZAN YATTIGIN YERDEN KIM KARISIR HAYATINA.GERCEK OLAN HAYATI HAYALLERLE YASAMAK TEK GERCEK DUNYADA.KURALLARA ALDIRMA. ACIMA ACITTIRMA KOLEDE OLMA.SAPMA BASKA YOLA.ARAMA YOLUNU GECENIN ZIFRI KARANLIGINDA.MASUM BAKISLARA ALDIRMA.CUNKU HER MASUM BAKISIN ARDINDA EN KAHPESINDEN BIR YUZ VARDIROYLE BIR YUZKI KISKIRTICI BAKISLARIYLA CILFIRTIR SENI.KOLE EDER KENDINE.KENDINI BIRAZ FAZLA KAPTIRDIGINDA O MASUM BAKISLAR BAKISLARIN ARDINDAKI O KISKIRTICI KISILIK SENI ADETA BUYULER.BAKISLARI KENDINE TAPINAK YAPAR ONA TAPARSIN.KENDINI OYLE KAPTIRIRSINKI ACIN SON GELDIGINDESAATLERCE AGLARSIN.AGLARSIN...ELDEN GELEN TEK SEY AGLAMAKTIR.ASKINI HICBIR KELIMEYLE DILE GETIREMEZSIN AMA GOZYASLARINI DILE GETIRMEK KOLAYDIR.ELINDE BIR KAGIT BIRDE KALEM.TEK DOSTUN TEK ASKIN HAYATTA VAZGECEM EDIGIN TEK YOLDASLARINA SARILIR ONLARA ICINI DOKERSIN.SIDDETLI BIR YAGMUR GIBI BOSALTIRSIN ICINI.ONLAR SENI ANLAR.KAHPELIK ETMEZLER ALDATMAZLAR SENI YUZUSTU BIRAKIP GITMEZLER.BIRI BITTIGINDE DIGERINE GECERSIN ODA BITTIGINDE BIR BASKASINA.AMA TUKENMEZ KALEM BU SILINMEZ.SILGISI YOKTUR.KALBINE YAZILANI SILEMEZSIN.O SENI UNUTUR AMA SEN VAZGECEMEZSIN.AKLINA GELDIGINDE AGLAMAMAK ICIN KENDINI ZOR TUTARSIN.AMA BASARAMAZSIN.GOZYASLARIN BIR YAGMUR GIBI BOSANIR ICINE.AGLARSIN.GENE GOZYASI ZAMANIDIR.
ARADAN UZUN BIR ZAMAN GECER.HAFTALAR AYLAR BELKIDE YILLAR.UNUTURSUN SONUNDA.YEPYENI BIR HAYATA BASLARSIN.YENI SEVDALARA KAPILAR ACARSIN.
TAM MUTLU OLMUSKEN HERSEY YOLUNA GIRMISKEN KABUS YENIDEN BASLAR.ONUNLA KALABALIK BIR CADDEDE KARSILASIRSIN.YANINDADA BIR BASKASI...YOK HAYIR.BOYLE BIR TESADUF OLAMAZ.TAM MUTLU OLMUSKEN GOZYASI MEVSIMI SONA ERMISKEN ONUNLA YENIDEN KARSILASMAK ONU GORMEK HATTA BIR BASKASIYLA GORMEK SENIN ICIN YENI BIR KABUSUN BASLANGICIDIR.BIR FOTOGRAF CIKAR ORTAYA.COK FARKLI BIR FOTOGRAF.MUTLUYKEN BIRDEN ACILARA YOL VEREN BIR ASKIN FOTOGRAFI.GERCEK ASKI OLUMSUZ KILANDA BU FOTOGRAFTIR YA ZATEN.AMA GERCEK ASK TEK KISILIK OLMAZKI.TEK KISILIK YASANAN ASKA NE DENIR.
MADEM HAYAT ASKI YASAMAYI MUTLULUGU YASAMAYI SANA COK GORMUS HAYALLERLE YASA SENDE.UMUTSUZLUGA KAPILMA FAZLA.DUSUN SAATLERCE DUSUN.ELBET BIR GUN MUTLU OLACAKSIN YA.HAYATININ SON SANIYELERINDEDE OLSA BIR ANLIK MUTLULUK YASAYACAKSIN YA.ODA YETER SANA.AMA YETERKI AGLAMA.TESLIM OLMA...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.