- 642 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yazıkk !
’Allah , dedik diye kovulduk ’ diyorlar.. nerden bileceklerdi böyle olacağını.
bu hangi akla hangi mantığa sığıyor ? gerçekleri görmek bu kadar mı zor? bu kadar mı acı onlar için ? neden aslınızı inkar ediyorsunuz!!.. O’ndan geldiğiniz ve O’na gideceğinizi neden hatırlamak istemiyorsunuz.. sizi yoktan var eden O değil mi.. önünüze bu nimetleri , imkanları sunan O değil mi ? sizden tek şey istiyor O’nu hatırlamanızı ve iman etmenizi.. çok mu zor inanıyorum demek .. yazık size ! acıyorum..
ben daha dünyaya gelmemişken bir olay gerçekleşmiş.. namaz kıldılar, iman ettiler ve eşleri tesettürlü diye görevlerine son verilmiş askerlerimizin.. söyler misiniz size ne zararı vardı !.. bi tanıdığım isim vermek istemiyorum, kendisi doktor.. askeriyede görev yapmış.. askeriyedeyken gizli gizli tam 25 sene namaz kılmış.. dile kolay tam 25 sene gizli gizli.. sonra nolmuş biliyor musunuz ? öğrenilince bu durum hemen işine son verilmiş.. ya ben anlam veremiyorum bu olaylara ! neden din ile cumhuriyeti(!) ayırıyorlar.. bunun laiklik olduğunu savunmalarına sadce gülüp geçiyorum.. bu yazımla beni eleştirmek isteyen çok insan olacaktır.. ama artık gerçeklerin farkına varmalarını istiyorum.. bu haksızlığa bir son verilsin.. ’ DİN İLE LAİKLİK BARIŞSIN’.. kötüde olsa yorumlarınızı bekliyorum..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.