- 570 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HIRSIZLIK+İNSAN HAKKI=?
Merhaba sevgili okurlarım ;
İnsan hayatının vazgeçilmezi olan hırsızlık olaylarına karşı çıkmak vazgeçilmez bir görüş anlayışımızdır. sizlerle paylaştığım kendi düşüncelerimi çaldırmak değil maksadım. bir insan dan bir şey gizlenirse şayet o insan onu çalmayı bile düşünmesi kötü ve onu bu yola bilhassa biz zorlamış oluruz.hırsızlığı sadece maddi anlamda da düşünmeyelim.
Yüce Yaradan RABBİM şöyle buyuruyor ve emrediyor; Herkimki benim kulumu kötü yola düşmekten ve düşeni kurtarısa günahları affalunur. Bizler birer elçiyiz birbirimize muakkakki kim müslüman kardeşine yardım eli uzatırsa ALLAH’DA O Mü-’min’e el uzatır.Şu fani dünya’da kiracı olduğumuzu biliyormuydunuz eğer unuttuysanız hatırlatım.Bir gün göçeceğiz elbet bir evden başak bir eve taşınır gibi ama tek farkı hiç bir şey götüremeyeceksiniz.Gizlenmiş her ne olursa olsun birileri onu almaya mutlak çalışır.Bir insan ne olursa olsun yaptığı şeyin ne olduğunu bilmeli ve neredece olursa olsun arkasında durmalı harbi delikanlı olmalı. Hiç kimse kendine zarar getirecek şeyi yapmaz çünkü manevi olarak acı maddi olarak zarar göreceğini bilir.Dünyada milyonlarca sayıya ulaşmış bir varlık olmamıza rağmen el,göz,burun,ayak beden,vs. hemen hemen aynı ama kimse birbirine benzememesinin sebebi... Yarın Mahşer gününde kimlerin arasına saklanacaksınki.Ülkemizde yapılan birçok olayın (gasp,insan kaçırma,başkasının malna el koyma,vb.) kim kimin malını çalıyorki hepsi ALLAH’IN değilmi bizlerde ALLAH’IN yarattığı değilmiyiz kimi kimden kaçırıyoruzki.Bütün bu olaylara sebebiyet verenler işte yinede bizleriz.öyle bir insan olunuzki namaz kılın namaz sizi kötülüklerden uzaklaştırır buyuruyor PEYGAMBER efendimiz biz namaz kılıp dualar edelimki örnek bir insan olalım ve arkadaş eş dost aile bizlerden örnek alsınlar .Şuna inanıyorum kı RABBİN yarattığı hiç bir kul kötü olamaz herkes iyidir ama her bir şeyin daha iyisi bulunur ondan daha da iyiside vardır herkes farklıdır en iyiside siz biz olalım herkes en daha iyiside olmak ister kim kötü olmak ister ki.Sevgili okurlarım paylaşmayı bilelim kimse kimseden saklamasın ellernizi arkaya bağlayıp gezmeyin ellerimiz birilerine uzansın onuda yapamıyorsanız yapamıyorsak uzatanlara maddı destek o da olmassa manevi destek çıkalım isterimki hepsini yapmayı birimiz birini yapsa neler olur değilmi? Korku çözüm demek değildir.karanlıktan şafak atana kadar korkarsınız. Bir söz vardırya korkunun ecele faydası yoktur.
Biz insanlar varya yaradılış özellğinin en mukaddesinden ve en kıymetlisindeniz. Beş parayı bırak paha biçilmez olduğumuzu unutmayalım.Dünya malına kanıpta aldanmayalım.ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN İSLAM ALEMİ VE TÜRKİYE İÇİN EL ELE
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.