MASKE
MASKE....... Hep düşünmüşümdür kimimiz hayatla yüzleşti.Acı tatlı geçen yıllar ben çoğuMunZUN yüzleştiğini hissediyorum .Peki hayatmı acımasız yoksa insanlarmı tabi ki insanlar...Gözlerimin önünden flim şeridi gibi geçer yaşadığım bu hayat .Kanserden babacığımı kaybettim,şimdi kız kardeşim hayata tutunmaya çalışıyor kanserle savaşıyor.Sevdiğiniz biri acımasız bu hayatta serzeniş bir yıldız gibi kayıyorsa,banada tanrımın verdiği o gücü kullanarak maskeyi takarım. yüzümdeki maskeye alışmak zor olsada,bazen tiyatro,bazen bir efsane oluyorsun oynadığımız bu role alışıyorsun.Hayatı yaşamak buysa hepsini yaşıyorsun.İnsan bedeni değilmi oynuyor her rolü, kılıktan kılığa giriyoruz.Mutluluk bunun neresinde,yüreğin nereye götürürse,bütün benliğinle varlığınla arkana değilde önüme baksam görecek ne güzel bir hayat vardır.Ben mutluluk oyunu oynuyorum.rolümüde seviyorum.YAŞADIĞIMIZ A BU HAYAT B ir sinema veya bir tiyatro değilmi,aşkı yaşarsın hüznüde, mutluluğuda,acıyıda.Yüzümdeki maskeyi çıkaramıcam bu gidişle çünkü,herşey bir dram değilmi nefes aldığımız sürece,mutlu olmak için maskeye alışacan bizler birer, AKTÖR VEYA AKTRİS DEĞİLMİYİZ ?GÜZEL GÜNLER ,ÖNCESİYAŞAMADIKLARIM,güzel günler mi bundan sonrasını dilerim,HEPİMİZ İÇİN.. HAYAT bir kaygıdır duyduğun kadar.HAYAT BİR NEFESTİR ALDIĞIN KADAR...!
SEVGİLER YÜREĞİNİZDEN HİÇ EKSİLMEMESİ DİLEĞİYLE MUTLU KALIN...ESİN ÇEVİKOĞLU..
YORUMLAR
ozgurluk
ÇOK HAKLISINIZ ESİN HANIM HAYAT DEVAM ETTİĞİ SÜRECE MASKEYİ TAKIP ÇEVRENİZE AYAKTA DİMDİK DURDUĞUNUZU GÖSTERMEK ROL YAPMAK GEREKİYOR BENDEAYNI SİZİN DURUMUNUZU YAŞIYORUM SEVGİLERİMLE...
ozgurluk
dediğniz gibi hayat bir sahne
kimimiz aktör kimimiz aktiris.
bazen senarist oluruz bazen başrolde hissederiz kendimizi.
bazende figüran bu çoğunluktadır.
bütün bunlar olurken illaki zaman zaman yüzümüze maskeler takmak zorundayızdır
zaman zaman polyannacılık oynarız ve böyle devam eder gider hayat.
ve bütün bu olanlar karşısında umudumuz ve direncimiz hep ayakta kalmalı her şeye rağmen
ve her şeye rağmen gerektiğinde maskemizi takmalıyız.
umudunuz ve yaşama sevinciniz tükenmesin efendim.... saygılarımla