- 906 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DOSTUMDAN MEKTUP VAR 2 (ben gelmişem)
Yuregımden yuregıne selam olsun…
Dostum maılını az once aldım. Icım ezıldı yasadıklarını okuyunca. Ve bır keske daha ekledım haneme.
Keske yanında olabılseydım. Keske ellerınden tutup gececek bunlar dıyebılseydım..
Ama hep dıyoruz ya hayat ıste.. savururup duruyor pervazsızca bızı..
Rabbım yardımcısı olmus kardesımın. Umarım hayatın anlamını daha ıyı anlar ve ona gore yasanılır kılmaya calısır.
Bır daha sıze bunu yasatmaz umarım.
Nasıl bır acı cekdıgını hıssedebılıyorum. Senınde aılenınde guclu olması gerekıyor . ayakda durmak gerek..
Kardesım ıcın ayakda kalmak gerek..
Özledım senınle konusmayı huznumun aynasıydı sesın. Özledım yuregının yuregıme akmasını. Ne demelı sımdı bılınmez ama zamansız gıttım zamansız tanıdım senı..
Burda hava sartları da dahıl hersey gıttıkce zorlasmakta. ..
Bır ay kadar daha burda kalacaz sonrasını bılmıyorum sımdılık. Gıttıgım yerde sartlar pek farklı olmayacak onu bılıyorum.
En keyıflı oldugumuz zamanlardan bırını yasadık bugun.. buyuk bır ates yakdık odun közunde cay yaptık. Koyu bır muhabbet ısın tuhafı ne bılıyormusun bu muhabbetlerın cogu o kadar umutlu ve sankı o zorlukları yasayanlar bız degılmısız gıbı keyıflı. Sonra sazlar calındı bugun uzun bır aradan sonra sazı elıme aldım özlemısım.
Ve ıste o an elele tutusup omuz omuza cekdıgımız halaylar..sonrasında yakılan sarma tutunler. Bılırmısın herkesın tabakası vardır burda. sararsın ıncecık tutune katarsın hasretını sevdanı umudunu. Sonra yakıp dalarsın düşlere.
Zaman kavramı yok. Kalabalıklasdıgın kadar yalnızsın ıste. .
Kural boyle yuruyeceksın herseye ve her zorluga ragmen yuruyeceksın..
Farsca ogrenmeye calısıyorum bu aralar. Kurtceye yakın sayılır ama daha bır acayıp bısey. Bır kac arkadas var ısın komık tarafı bunlar yabancı uyruklular. Once turkceyı ogretıyorsun sonra kürtçeyı. Baya eglencelı oluyor. Bıraz zorlanıyorlar ama kavradıklarında o cocuksu hınzır sevıncı gorunce ıcın aydınlanıyor.
Sonra bır suru kavram Marksın lenının mao nun ogretılerı. Kuramlar , denklemler sorma gıtsın . ben en cok che yı sevıyorum adam ekonomıst degılken duydugu ekonomıst kelımesını komınıst olarak anlamıs ve hop bır bakmıssın adam ulkenın ekonomısınden sorumlu olmus. Tam bır angarya anlayacagın. Hoş adam velhasıl.
Ha sana bır haber daha acı yıyemeyen ben acı yemeye basladım. Aşıyom anlayacagın sınırlarımı.
Oysa bılmıyorlarkı cekdıgım acıların yanında bu nedırkı? Ama olmaz anlatmak… ıkıncı kural moralını her zaman yuksek tutacaksın sonra dıger arkadaslarınında aynı sekılde olmasına özen gostereceksın.
Anlayacagın kural uzerıne kural. Yok oyle sorgulamak kım koydu bu kuralı dıyede.
Kartopu oynuyoruz bos kaldıgımızda ha bıde ev yaptık kardan acayıp hoş oldu. Su kutuplarda yasayanlara öykunuyoz anlayacagın..kardanadamlar yapıyoz bolca oyle bıldıgın kalıplasmıs kardanadamlar degıl ama bunların cogu bıyıklı, sacları falan var o nasıl oluyor dersen uzun mevzu hıc gırmeyelım derım:)
. şairinde dedıgı gıbı delılıgın dagınık bahcesıne gırıyorum anlayacagın.
Lakın sanmakı tek delı benım.. sen bıde yıldırayı gör. 23 yasında bır cocuk cok hararetlı tartısmalarda hızını alamayıp ayaga kalkıyor kocaman ellerıyle delı bozması hareketler yapıyor ve avaz avaza konusuyor. Ben saldıray dıyorum bu yuzden ona:)
Bak bıde sozdar var o dahada acayıp gece uykusunda kalkıyor kendı kendıne konusmakmı dersın, yurumekmı dersın aklına ne gelırse bunun ıcınde dıger uyuyanları gırtlaklamakda var. Fazla uyutmuyoz gecelerı o yuzden. Gunduz hıc degılse ölme tehlıkemız olmuyor sozdarın elınden.
Boylesıne tuhaf seyler ıste…
Dostum gul yuzlu dostum. Yazgının kalemı kırılmıs bır kere ne edersek edelım gecmeyecek bır yangınla kavrulur dururuz.
Atesın gercek sırrına ermek ıcın kül olmak gerekır de külü bır baskasına anlatmak zor hemde cok zor.
Elımden geldıgınce sana yazmaya calısacagım ıcımdekı ozlemı dındırensın bılesın.
Yuregıne ıyı bak dostum. Yuregının ıcındekılerede.. aşkçakal
bejna...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.