- 746 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kanserli Ruhumuz
Adalet arıyorsan git başka yere kardeşim! Dünya iki gözlü ve iki ayaklı zalimler güruhunun elindedir. Ellerini başının üzerine koymuş ve dizleri üzerine çökmüş bir kanser hastasının sıkıntısı o söylemedikçe kimseyi ilgilendirmez. Sana durumunu anlatmamıştır belki, yıllardır beklediği ilik nakledilmedikçe ömrü hergün azalmaktadır. Tek kelime dahi etmeyebilir. Sakince ölümü bekler.
Yaşadığı her günün kıymetini bilir. Ya bizler? Yaşadığımız her günün kıymetini bilebilirmiyiz? Elbette hayır. Bizim daha büyük sorunlarımız vardır.
Ölüm nedir ki? Sevdiklerini geride bırakmak nedir ki? Hatta çocuğunu görememek onu sevememek nedir ki bizim dertlerimizin yanında!!!
Bizim dertlerimiz; komşu Opel almıştır. Bizde Renault vardır. Kuzenin yazlık almıştır. Biz de kışlık dahi yoktur. Dayısı vesilesiyle sınıf arkadaşın iş bulmuştur. Senden fazla kazanıyordur; gece uykuların kaçar bu sebepten dolayı. Sıkıntı mı o kanserli adamın yaşadıkları? Dahası Bize sevgilimiz sanal sevgili demiştir. Olurmu hiç; dünyanın en büyük derdidir karşı cins kelamı. Bir kazada bütün uzuvlarını kaybeden bir adamın bile sıkıntısı bizimkilerinden azdır. Biz nasıl oluyorda Opel’e binemiyoruz, Uludağ’da tatile gidemiyoruz. Ah bu biz yok mu? Yazdıklarım şu dünyada olup bitenlerden ibarettir. Biz; Evet biz. Etrafla kendimizi karşılaştırıp ah deriz. Bir kere bile düşünmeyiz altımızdakileri. Lütfen düşünelim ve ne kadar kanserli bir ruha sahip olduğumuzu görelim.
Serhat Zorlu
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.