- 1291 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
EŞ ARANIYOR
EŞ ARANIYOR
Çok acil sahibinden az kullanılmış, evi arabası olan iyi bir işte gece gündüz çalışan
.
not: eve hiç gelmeyebilir.
Mümkünse anne babası olmayan veya uzakta olan,hiç bir sakatlığı bulunmayan ama kulağı ağır işiten.
Sessiz kavgaya meyilli olmayan uysal,eşler aranmaktadır.
Bir gün gazetenizde böyle bir ilan görürseniz bu ilanda nereden çıktı demeyin sakın,
Büyük iletişim kaynaklarından biri olan medya daki büyük kanallar işi gücü bıraktı. milletin uçkurunun derdine düştü.bugünlerde bütün kanallar evlendirme bürolarına dönüştü.
Eskiden göremezdik görsekte çok yadırgaya bilirdik bu durumu. ama artık bize öyle sindirildi ki normalmiş gibi geliyor.
Yakında gazetelere satılık araç ev kayıp ilanlarından ölüm ilanlarından öte eş aranıyor. ilanları girecek bu gidişle.
Ve bugünlerde okunma oranları sürekli düşen. gazetelerin tirajının yükseleceğinden hiç şüphem yok.
eee.... işin içinde önemli bir mesele var eleman ilanına benzemez bu iş.
Ya biz neden böyleyiz acaba dünyanın hangi ülkesinde bizim kadar akıllı saflar var
düşünüyorum bulamıyorum.
Birileri binlerce seyirci önünde görücüye çıkıyo. anladıkta o binlerce kişi bunu neden seyrediyor ben bunu anlayamıyorum
İişiniz gücünüz yokmu kardeşim , bir gün o güldüklerinizin arasına sizde girebilceğinizi
düşünürseniz eğer bu tür programlara izlenme rekoru kırdırmaz ve başarı elde edemeden bu programlar silinip gider.
Ya birde merak ettiğim bizim ülkemizde ne kadar çok evlenemiyen varmış.
Ve çöpçatanlık yapmanın sevabıda tv lere kalmış
Herşeyi ithal eden türkiye, bu fikri nereden ithal etti acaba:
YORUMLAR
fatma.naz
Sevgili yazar ; bir çok çocuk dünyaya getşirip, tüm varlığını onlara adadığı halde, onlara yük gelen, bir kenara hatta bazen huzur evlerine atılan yaşlıların yerine bir koysanız kendinizi diyorum. Sizce de onlar için en doğru olanı, kaç yaşında olurlarsa olsunlar, evlenmek değil mi ? Çocukların sohbet bile etmedikleri yaşlı insanlar için, bir arkadaş, bir nefes değil midir eş ? Bu işi ciddi yapan kanallar da var ve onlar bence sosyal bir görevşi yerine getiriyorlar.
O yaşlılardan biri de ben olsam ; utanmam biliyor musunuz ? Beni o duruma mecbur bırakanlar utansın, derim.