- 804 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PEMBE DÜŞLERİM.............
UZUN BİR AKŞAMDI,BİRAZ EVİMLE İLGİLENMEK İSTEDİM,KİŞİSEL İŞLERİMİ YAPMAK ZORUNDAYDIM.MUTFAKTA BİRİKMİŞ BULAŞIKLAR,BİR KENARDA ATIK DURAN KİRLİ GİYSİLER YA ALPLER GİBİ SIRA SIRA DİZİLMİŞ YIĞILMIŞ ÜTÜ BEKLEYEN GİYSİLERE NE DEMELİİİİİİİ....
DERİN BİR OF ÇEKTİM KENDİ KENDİME BİR ŞEKİLDE BU İŞLER BENİ BEKLİYORDU VE YAVAŞ YAVAŞ YAPMAK ÜZERE YERİMDEN DOĞRULDUM BEN YEMEK DE YEMEMİŞTİM DAHA NE VARDI MUTFAĞA YÖNELİP BUZDOLABINI KAPAĞINI ARALADIM İSTEKSİZCE YALNIZ OLUNCA BİR ŞEY YEMEK GELMİYORDU İÇİMDEN YİNE DERİN BİR OF ÇIKTI AĞZIMDAN İSTEM DIŞI OFLAR ÇOĞALMIŞTI ,KAPATTIM BUZDOLABININ KAPAĞINI GERİSİN GERİYE İŞLERİN BAŞINA DÖNDÜM YİNE,
BİR AN DÜŞÜNDÜM KENDİMCE HAYALLEDİM HAYALLER OLUŞTU GÖZLERİMİN ÖNÜNDE,
ŞİMDİ BİR DAĞ YAMACINDA KÜÇÜK BİR AHŞAP DAĞ EVİNDESİN,ÖNÜNDEKİ DERİN VADİYE KUŞBAKIŞI BAKAN TARACANDA UYUŞUKLUĞUNU GİDERMEK İÇİN KOLLARINI YUKARIDA BİRLEŞTİREREK GERİYE DOĞRU KAYKILIYORSUN BEDENİNİN UYUŞUKLUĞUNU ALMAK İSTERCESİNE , BİR TARAFTA DA GÖZLERİMLE AŞAGILARDAKİ VADİYE ÇÖKMÜŞ BULUTLARIN ÜZERİNDE UÇAN KAZ SÜRÜSÜNÜ İZLİYORUM.KİMBİLİR HANGİ COĞRAFYALARDAN ZORLUKLAR İÇERİSİNDE GEÇEN BİR YOLCULUKLA BURALARA KADAR GELİYORLARDI VE MUTLULUĞU YAŞADIKLARI HER HALLERİNDEN BELLİYDİ,MUTLU OLMASALAR UÇARKEN BİLE BİRBİRLERİNE KUR YAPARLARMIYDI DİYE DÜŞÜNDÜM.
AŞAGIDA BAHÇEMDE GEZİNEN TAVUKLAR VE KAZLAR BENİ TARAÇAMDA GÖRÜNCE BAŞLADILAR ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA BAĞRMAYA ACIKMIŞ OLDUKLARINI BANA BİR ŞEKİLDE İLETİYORLARDI.
YAVAŞ YAVAŞ AHŞAP MERDİVENİMDEN İNDİM AŞAĞI GÜLLER YASEMENLER ÜZERLERİNDEKİ ÇİĞ TANELERİNİ YUDUMLARKEN NASILDA GÜZEL KOKUYORLARDI,AYAKLARIMIN ISLANDIĞINI DUYUMSADIM BİRAN ÜZERİNE BASTIĞIM ÇİMLER SABAH ÇİĞİYLE ISLANMIŞLAR VE BENİ BİR ŞEKİLDE UYARIYORLARDI BİZDE BU YAŞAMDA VARIZ VE DOĞAYA VARLIĞIMIZLA KATKIDA BULUNUYORUZ DİYORLARDI.EĞİLDİM OKŞAR GİBİ ELLERİMİ ÜZERLERİNDE GEZİNDİRDİM MİS GİBİ TAZE OT KOKUSU YAYAYARAK BANA BİR ŞEKİLDE MİNNETLERİNİ İFADE ETTİLER.
KÜMESLERE YÖNELEREK YEM ÇUVALINDAN ALDIĞIM YEMLERİ KAZ VE TAVUKLARA ATTIM ONLARIN YEM İÇİN BİRBİRLERİNİN ÜZERLERİNDEN ATLAYIŞLARINI İZLEDİM BİR SÜRE SONRASI TAZE SUYLA DEMLENEN ÇAY DA NE GÜZEL OLURDU HANİ.
KUYUYA YÖNELDİM YAVAŞCA AÇTIM KAPAĞINI ALLAHIM NERDEYSE KUYUNUN AĞZINDAN AKACAKTI SU --- BU SENE KAR YAĞIŞININ YAĞMURLARIN YARARI İŞTE ---- DİYE DÜŞÜNEREK KOVAYI EĞİLİP TAZE SU İLE DOLDURDUM Kİ SEVDALIM SESLENDİ YUKARILARDAN ----- GÜNAYDINNNNN ------ ŞÖYLE BAKTIM ONA TARACANIN KENARINDA İKİNCİ BİR GÜNEŞ GİBİYDİ GÖZLERİMİ KAMAŞTIRAN GÜLÜMSEMESİYLE BANA BAKIYORDU ,SEVGİ VE MUTLULUK DOLU GÖZLERİYLE,----- TAMAM GELİYORUM ---- DİYE SESLENDİM VE ACELE İLE YUKARILARA DOĞRU İLERLEMEYE BAŞLADIM.
BİR KOŞU YANINDA OLMALIYDIM SEVDİCEĞİM KALKMIŞTI VE BEN HEP ONUNLA YAŞAMIMIN KALAN SON ÇEYREĞİNİN KALAN ZAMANLARINI BOŞA GEÇİRMEMEK HEP YANINDA OLMAK İSTİYORDUM.
TARAÇANIN AŞAGIDAKİ DERİN VADİYE BAKAN UÇ NOKTASINDA HAZIRLANAN KAHVALTI SOFRASINDA , BEN TAZE ÇAYIN BUĞUSU İLE KARIŞAN DOĞANIN RENGARENK KOKUSUNU BİR ŞEKİLDE SOLURKEN GÖZLERİM SEVDAMIN GÖZLERİNİN DERİNLİKLERİNDE YAŞAMI BİR BÜTÜN OLARAK DUYUMSUYORDUMMMM.......
ÇALAN KAPININ ZİLİ İLE BU DÜŞÜMDEN UYANMAK ,,,,,,,NE KADAR ZORDU O GÜZELLİKLERİ BIRAKIP GERÇEĞE DÖNMEKKKKKK...OOOOOFFFFF OOFF KAPIYA GELEN APARTMAN GÖREVLİSİ TEMİZLİKÇİ KADIN DI VE SU İSTİYORDU BİRAZ BENSE MELONKOLİK BİR ŞEKİLDE MUTFAĞA YÖNELDİM SU VERMEK VE YAŞAMIN GERÇEKLERİYLE YÜZLEŞMEK ÜZERE..............EMİN NAMIK BÜLBÜLOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.