- 941 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Deli Günlükleri 1
GÜN BİTEBİLİR. İNSANOĞLUNUN HAYATI BİRGÜN BİTECEK!
GÜN YENİDEN BAŞLAR, İNSAN OĞLU TÖVBE EDERSE HAYATI DA YENİDEN BAŞLAR.
NE OLURSA OLSUN AHİRETE İKİ ŞEY GÖTÜREBİLİRSİN ; SEVAP YA DA GÜNAH.
HAYAT – I ESAS
Hayatın esaslarından biri de dindir. Dinimiz islam, çok huzur verici bir maneviyat kapısıdır.
Hergün yeni birşey öğrenmekteyim. Unutmadığım tek birşey var; O da: Allah’ın affediciliğidir. Yaradanın bu özelliği; Sınırı ve tarifi mümkün olmayan bir büyüklüktedir. A’dan Z’ye işlemediğim günah kalmadı; şeytan istifa etti, sen varken bana ne gerek var dedi. Ta ki elim o kitab-ı hakka dokunana kadar sürdü bu cahiliyet.
Şeytanın boynunu kırdım. Odamı, kalbimi ve etrafımı terketti o lain iblis. Doğruları gördüm. Maalesef gene geldi, her gelişinde beni en hassas noktalarımdan yakaladı. Yenildim defalarca yenildim. Helalı uzak tuttum. Ama bir gece daha mücadele ettim. Her defasında Allah’ın affıyla gözlerim doldu. Tüylerim diken diken oldu.
“Günah işledin diye sevap işleyemezsin ya da ibadet edemezsin diye bir kural yoktur”. Basit bir şeytan oyunudur. Melekler ne olur bırak o faniliği diye kulağına seslenirken lain varlık hayır o günahtan sonra ibadet etsen ne olurki diye haykırmaktadır. Unutma edeceğin ibadet sana tövbe kapısını açtığı gibi sevap dağarcığınıda arttırmaktadır. Maalesef bizlerin yapmakta zorlandığı durum budur.
Onca hataya rağmen; her fırsatta, her Allah diyişimde neden tüylerim diken diken olur? Neden ? Her duadan sonra, ve namazdan sonra içimi huzurla dolduran şey elbette Yaradan’ın rahmetidir. Sen O’nu nasıl düşünür ve hayal edersen O’da sana öyle gelir. Şah damarından daha yakın olan Uluhiyet ve samimiyet elbet Allah’tadır.
YORUMLAR
bu başlık altında böyle bir yazı okumak gelmemişti aklıma doğrusu.. "sizden biriniz iman etmiş olmaz tâ ki o delidir denilinceye kadar" hadisi şerifinden mi esinlendiniz bilemem ama bırakın siz demeyin bunu da size derlerse gülün geçin.. bunların delilikle ne bağlantısı var, bence velilik yolunda emeklerken falan olmalıydı..
çok eleştirdim ya, kusuruma bakmayın,emeğinize sağlık...