- 3417 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
CAN ÇİÇEĞİM BENİM mektup
CAN ÇİÇEĞİM BENİM
Biliyorum ki sana yazmakta çok geciktim. İsterdim ki düşüncelerim seninle olduğu kadar, mektubum da eline geçsin. Orda kar burda kar yağarken satırlarımızda sevda çiçeği açsın. Öksüz papatyalar süslerken mektuplarımızı. Börtü böcek sesleri duyulsun yüreğimizin yeşilinde. İnsan yürek atına sürdü mü? Ne dağ dayanır ne kar, ne azgın sular. Sen de ben de biliyoruz, kalbimizde aksa coşsa azgın çağlayanlar, onu yenecek kuvvet bulacağız. Kollarımızda aradığımız güç yüreğimizde ki ışıkla zaten canlanacak.
Canım seni düşünürken ki “ bu her an hayatımda” hiçbir anı gözümden silinmiyor. Gülüşün, bakışın, şivende ki beni büyüleyen haz. En önemlisi yüreğimizi yüreğimize sarışımız.
Neden bekledin bu kadar zaman diye sitem etme ne olur. Hiç hasta olmam diye ahkâm kesen beni bile yakalayıverdi hastalık. Her halde yorgun ve sensiz yüreğim dikkatsizliğe yenildi. Ben senin yüreğine hastalıklı sokulmak istemem değil mi ya. Hem de hastayım demek bana hiç mi hiç yakışmıyor zaten.
Can çiçeğim benim; gönlümün aynasına bakınca orada seni görüyorum. Bana öyle güzel gülümsüyorsun ki. İki karşılıklı pencereden birbirimize bakıyor gibiyiz. Bana ne oluyorsa bir müddet gözlerimi indirip gözlerinden saklıyorum.
Anlıyorum ki dalgaların sesinde inleyen bir ney sesi gibi şiirlerime ilham veren bakışına dalıp gidiyorum. Kendi iç dünyamın mutluluk serüveninde seninle olmanın huzuru kaplıyor beni.
Güller çılgınca yarışa giriyor us’umda. Bülbül sesleri şımartıyor beni. Bir tek seni duyuyorum. Güzelliğim. Balım, canım, sevdam, aşkım diye dalgalanıyorsun evvela, sonra kalbimde atıyor sevdan gümbür gümbür.
Aklımdan geçenleri sana bir anlatabilsem. Yüreğimin gizemlerini söyleyebilsem, Sezenin bize söylediği şarkılardan daha hüzünlü şarkılarla yüreğinde gezindiğimi bir bilsen, Caz şarkıları dinlerken, yüreğimin hüzün denizinde, özlemine karşı gülerek, ama tüm bedenimle ızdırap çektiğimi bir bilsen. Kalbimin akışının nerede olduğunu bileceksin. Hayır, bu sözde bir haksızlık oldu şimdi. Bunu sende biliyorsun ve benim hüzünlerim de aynı senin yüreğinde değil mi?
Canım benim; bak üzülme artık. Düşüncelerini kalbinin akışına koy der gibi güneş açtı. Hava buz gibi, hani insanın kanını donduracak kadar soğuk. Ama güneşin gülen yüzü sev dercesine ılık. Mutlu ol dercesine sevecen ve kalbinde ki sevgini anlatacak kadar sıcak. Senin bütün sıcaklığını ellerinde tutuyormuşum gibi güler yüzlü. Kışın ortasında soğuğa meydan okuyan sıcaklığım tam yoksa bile, gülen yüzümü solduramazsın der gibi.
O da tıpkı benim gibi. Hayır, bizim gibi. Sevmeye uzaklığımız engel oluyor mu? Olmuyor. Yüreğimi sana verdim sakın kırma. Bende seni kırmayacağım. Birbirimize verdiğimiz sözü tutacağımızı biliyoruz. Seni kalbime kilitledim. Sevgilerin en yücesiyle beraber.
Gülay Somer Birkl
YORUMLAR
GÜLAY BİRKL
Almanyadayim. internet caffeden yaziyorum arkadaslara da yorum yazamiyorum diye üzülüyorum
Senä ve arkadaslrim hepsini cok özledim güzel yüreginden öperim.
O da tıpkı benim gibi. Hayır, bizim gibi. Sevmeye uzaklığımız engel oluyor mu? Olmuyor. Yüreğimi sana verdim sakın kırma. Bende seni kırmayacağım. Birbirimize verdiğimiz sözü tutacağımızı biliyoruz. Seni kalbime kilitledim. Sevgilerin en yücesiyle beraber.
Sevgili arkadaşım ,bir yürek ancak bu kadar güzel hitap şekliyle sevgisini anlatabilir sevdiğine.arada ki mecbur mesafeler asla engel değildir sevmeye sevilmeye özlemlerin yaktığı yürekten fışkıran hasret dizeleri,senin o gül yüreğini biliyorum,her daim gülen yüzünün verdiği huzur yeter zaten.diliyorum aradaki mesafeler tez kalksın ve bu güzel içten sevdan vuslata erişsin. gerçekten çok sıcak,çok candan sevgi mektubu ne mutlu bu sevginin muatabına ki senin yüreğin kadar güzel bir yürekte taht kurmuş.bu güzel duyguları taşıyan mektubunu paylaştığın için çok çok tşk.ediyor başarılarının devamını diliyorum.sevgiyle mutlulukla kal sevgili arkadaşım.selam sevgilerimle...
Sevgili güzeller güzeli ve Güller sultanı arkadaşım; öyle bir güzel mektup yazmışsın ki anlatamam.Kelimelerim aciz kalır.İnan can çiçeğinin yerinde olmayı zaman zaman çok istedim. Ne güzel bir aşkla ödüllenmiş o cançiçeğin. Senin bu yüce sevgin karşısında kelimelerim aciz kaldılar.Yalnızca kalbi duyghularımla önünde sevgiyle eğiliyorum.Sevgilerimi çelenk yaptım kapının eşiğine bıraktım.Üstünde inleyen kalbimde var. Titrerken seni bekliyor.Lütfen, lütfen kabul eder misin? Sonsuz sevgilerimle kutlarım.İzninle kucaklar dostça öperim.Başarıklar.
Suat Tutak tarafından 2/1/2010 6:32:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
muhteşem bir mektup okudum. bu mektubun muhatabı kimbilir ne kadar şanslı.
bir an kendimi muhatap yerine koysam dilerim ve umarım kızmazsın bana
güzel yürekli insan. senin o muhteşem güzellikteki yüreğinin affına sığınarak
muhatap gibi bir iki cümle yazasım geldi.....
biliyorum ki o can çiçeğim dediğin seni canından çok sevmiştir. seni canından öte can bilmiştir.
güzel yüzüne yansıyan harika yüreğini sevmiştir. yüzündeki o harika tebessümü sonsuza kadar soldurmamak için
ne gerekiyorsa bütün benliğiyle yapmaya hazırdır. ve yine biliyorum ve diliyorum ki senin bu denli güzel
iltifatlarına muhatap olan kişi mutlaka senin onu ve senin kendini sevdiğinden çok daha fazla seviyordur.
çünkü başka türlü böylesi bir sevda böylesi bir aşk ölü doğardı....
arada yüzlerce kilometre mesafeler olsada biliyorum ve inanıyorum ki ikiniz tek yürek
tek vücut tek bedende yaşayan birsiniz....hani derler ya aşk iki iken bir olmaktır diye...sanırım sizinki de
öyle ikiniz bir olmuşsunuz.... bu şanslı kişinin- belki de hayaldir bu yada platoniktir-yerinde olmak isterdim
böylesi güzel bir yüreği kazanmak böylesi bir yürekte yeri olmak en büyük hazinedir bence....
ikinize yaşadığınız sürece iki bedende bir olmanız dileğiyle ...lütfen haylazlığımı bağışlayın....
bu hoşunuza gitmediyse yok sayabilirsini....bu mektubunu okuyunca nedense beni hatırladım,
dertlerim depreşti haylazlığım tuttu....her ne kadar sürçi lisan ettiysem afola.....
GÜLAY BİRKL
Sevgi kalplere tırmandıkça yücelir. Ben de beğenine mutlu oldum.
Haylazlığımı affet diyorsun. hazlazlığın seni daha çok sevmeme
yardım ettibenim temiz kalpli arkadaşım. Sevgilerim seninle.
yaşadığımız soğuk günlerdeki bu sıcak mektup her sevenin beklediği gelmesini istediği mektup değilmidir. can çiçeğim
diye hitabı kaç seven duymuştur....kıskanılacak kadar muhteşem mektubunda duygularda....fırtınalar estiriyor....harikasın gülay ablam harika.....saygılar
GÜLAY BİRKL
iltifatına da ayrıca teşekkür ederim. Sevgimle kal. her zaman yüreğimdesin.
Can çiçeğim diye seslenebilmek ne kadar güzel
çok içtendi paylaşım
yürekten kutladım
saygılarımla
GÜLAY BİRKL
teşekkür ederim. Tanrıdan sana da CAN ÇİÇEĞİM DİYEBİLEN bir yürek dilerim. Sevgilerimle