- 818 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GEORGE BUSH
1957 yılında Neverleance de hayata gözlerini açmıştır.
Adını sevgili peder CEKSON bırakmıştır.Annesi Anna ve Babası Steven bush la mutlu bir
aile portresiçizen george ilerleyen yaşlarda bu portreyi sürekli değiştirerek en sonunda tual i delmiştir.Evlatlıktan reddedilen bush kendine kalacak bir yer ve yiyecek bir lokma ekmeğin peşine düşer.Kısa zaman da da bu emeline ulaşır.Demokratlar ın Washingtoon da yaptıkları ve 30 mahallenin de yararlandığı şehir çöplüğüne yerleşir.Onun o halini görüpte dayanamayan parti üyeleri...onu çöplükten çıkarıp ve eline biraz para sıkıştırıp onu doğal yaşama salmışlardır.Ama o bunun aksine parti binasının önünden bir yere ayrılmayıp sürekli para verirler düşüncesiyle gece gündüz beklemeye yeltenir.Yaşı 16 ya gelince artık bir iş yapma gereğini hissetmiş ve parti binasının önünde ayakkabı boyacılığı yapmaya başlamış.Demokrat ya bunlar,artık hepsi ayakkabılarını ona boyatmaya başlamış ve çokçada bahşiş vermişlerdir.Yaşı 30 lara geldiğinde artık parti üyelerinden biri gibi davranmaya başlamış.Onlarda dışlamayıp çok sevmişler ama geçen zaman demoratlara bir kabus olmuş.
Besle kargayı oysun gözünü misali diktatör oldu onlara bizim bush.Kendini acındırıp halkı kandırdıysada ayakkabılara olan merakını hiç kaybetmedi.Her bir ayakkabısını başka bir ülkeden özenle sipariş ettirmiş ve boyasınıda hint lere ithal ettirmiş.
Gün geldi Bush’un şansı yaver gitti.Seçimlerde yapılan bir hatayla,rakip parti seçimlerden çekildi üstelik kazanmasına rağmen.Nedenini bizde bilemiyoruz ama neyse bizim Bush efendi,geçti ABD nin başına.Önce ikiz kuleleri boşaltıp ve bir kaç ölmek isteyene para verip binaları vurdurdu.Ve Afganlara attı suçu.Daha sonra altın suyuna dikti gözünü yani petrole.Irakı da kimyasal silah üretiyor diye vurup petrollere kondu...Buradanda unutmayıp Saddamın yeşil çizmesinide ayakkabı müzesinde ayırdığı ikinci önemli yere bıraktı.En önemli yer ise halen boştu...
Bush artık 67 yaşındaydı ve başkanlıktan düştü.Yerine yedeği olan zenci birisi çıktı.Ama bush yetinmeyip 10 yıl eziyet çektirdiği Irak a gitti.Üzüntüsünü Iraklılarla paylaşmak istiyordu.Hem tahtından olmuştu hemde müzesine en önemli parçayı bulamamıştı.
Konuşma kürsü süne çıkıp objektiflere cins cins poz veren bush efendi,birden kafasına doğru gelen bir cisim farketti.Herkesin aklından geçen tek şey varmış ki...Oda Rus yapımı bir füze olması temennisiymiş.Fakat gele gele bir çift Türk yapımı 42 numara ayakkabıydı.Ne mutlu ki gülümsüyordu SAYIN BUSH.
Tahttan düştü ama ayakkabı müzesininde en önemli parçasını bulmuştu sonunda.Aynı çocuklar gibi kıpır kıpır dı içi ZAVALLI nın.
Şimdilerde pek haber alamıyoruz ama yaşayıp ölmesi önemli değil,rezil olması temennisiyle...