YORUMLAR
Benimde iki tane kedim var kardeşim 1tanede köpeğimiz var Onlarda can taşıyorllar hemde çok sevimliler...Bir defasında köpeğimiz ölmüştü günlerce ağlamıştım ben büyütmüştüm bebek gibi onu ..Analar baştaçlarımız hakları asla ödenmez Allah onlara layık evladlar olmamızı nasip eylesin inşaallah..Güzeldi yazınızın konusu ..Allaha emanet olunuz selam ve dua ile kardeşim.....
Yıllardır yolumun üstündeki hayvanlara yiyecek bırakırım.Sabah ve akşam .Kendilerini görmezsem yerlerine bırakırım ,bilirimki gelip yiyecektir,ya da o gün nasibi olan kimse o yer.
Son iki gündür dört yıldır tanıdığım cin gibi olan bir kedi ki beni diğer arkadaşlarıyla paylaşmaz ,yanıma gelene hemen patatırdı.Kayıplarda yavrularıda var fakat kaç tane olduğunu bilmiyorum.Apartmanın bodrum katında yaşadığı için ,ama yavruların biri geçen hafta ölmüş idi. kapıcı söyledi.
Bizim cin kedi oradan geçtimi sadece poşeti hışırdatsam ,hani derlerya iki eli kanda olsa gelir ,hemen bitiverir diğerlerine saldırırdı .Bizimkisi yok oldu iki gündür .Bende yavrusu pencerenin önüne geldiği için ona yemeğini bırakıyorum ama üzülerek .Dün akşamda yavruya yiyeceğini bıraktım .Çarşıdan dönüşte yine aynı yoldan eve geldim ,ama yavruyu göremedim .Anasıda görükürde yoktu .Başına bir şeyler gelmiş olmalı yoksa kesin gelirdi.
Ertesi gün sabah yine erkenden oradan çarşıya gittim . Bizimkisi yine yok ,ama hemen ileride yavru cansız yatıyor . Çok aşırı bir soğuk yoktu ama çok küçük olduğu için biraz soğuktan ölmüş olabilir dedim.
Allah’ın yarattığı hiç bir şeyin ayaklar altında ezilmesine ölü bile olsa gönlüm razı olmaz .Yavruyu aldım çöp kutusuna bıraktım ,ama çöpün en üstünde bizim cin kedi cansız duruyor . Şöyle ona baktım soğuktan ölmez ,çünkü iki yıl önceki çok sert kışı dışarıda geçirmişti.Her halde bir kaza geçirmiş idi . bir gün kapıcıdan öğrenerim ( daha sonra öğrendim köpekler boğmuş apartmandan koşmuşlar ama kurtaramamışlar )
O an çoçukluğum aklıma geldi .Çok hastalıklı büyüdüğüm için .Annem merhamet edip sevgisini esirgeseydi bende iki -üç gün yaşayabilirdim .Yavru kedi annesiz iki yaşayabilmişti .
Her zaman annelerimizin değerini bilelim .Bende ann-yavru hikayeleri çoktur .Hepsi de Annelerimizin kıymetini kat kat artırır .
Cin kedinin bir yavrusu kalmış idi onuda aldım eve getirdim .diğer kedilerimin yanına bıraktım.Annesini arıyor .bugünlerde biraz neşelendi .Biraz sağlığı bozuktu aldım veterinere götürdüm ,düzeldi adını Karaböçek koydum .
çok güzel bir paylaşım örnek mesaj içerikli mükemmel yazınızı yürekten tebrik ediyorum saygı ve sevgilerimle.
içim burkularak okudum yazınızı. bir hayvansever olarak duygulanmamak mümkün değildi...geride kalan yavru kediye sahip çıkmakla çok iyi yapmışsınız.
selam ve saygılar çok güzel bir paylaşımdı.