- 823 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AYIŞIĞI , LAL VE KIRMIZI ŞARAP.............
SENİ , BENİ İKİMİZİ DÜŞLEDİM DÜN GECE ,
SEN VE BEN NASIL BİR İKİLİ OLURDUK ,
KÜÇÜK BİR EV DÜŞLEDİM , HANİ ŞU NOHUT ODA BAKLA SOFA DEDİKLERİNDEN . HANİ CATISININ YERİNDE CAM DAN BİR PENCERE OLAN VE YATARKEN GÖZYÜZÜNÜ İZLEYEBİLDİĞİN ,
SENİ DÜŞÜNDÜM BU EVDE ,
SEN , ÇALIŞMAYI , ARAŞTIRMAYI , BENSE , ÇALIŞMANIN YANINDA , BOL BOL OKUMAYI , DENEMELER VE ŞİİR YAZMAYI SEVEN .
NASIL BİR ORTAK PAYDA DA BULUŞURDUK ONU DÜŞLEDİM .
bEN KAHVEYİ , ÇAYI SEVERKEN , ARADA BİR BİR BARDAK ŞARAP A YOK DEMEZKEN , SEN BİR BARDAK ASLAN SÜTÜNÜ TERCİH EDERDİN .
ÇAY VE RAKI , KÜLTÜRÜRMÜZÜN İKİ VAZGEÇİLMEZ SIVISI , BİRBİRİYLE ÖRTÜŞMEYEN .
ÇAY SOHBETLERİ İLE RAKI SOHBETLERİNİN FARKLILIĞINIDA DÜŞÜNMEDEN GEÇEMEDİM ...
DÜŞÜNÜRKEN , KALKTIM , MUTFAĞIMA YÖNELDİM . DOLAPTA , YAKLAŞIK 1 YILDIR SOĞUMAYI BEKLEYEN KIRMIZI ŞARAP I ÇIKARDIM . UZANIP ALDIĞIM AYAKLI ŞARAP BARDAĞINA BİR MİKTAR DOLDURDUM .
NE GÜZEL BİR KIRMIZISI VARDI , MASADAKİ ÇALIŞMA LAMBASININ IŞIĞINDAYSA BİR BAŞKA GÖRÜNÜYORDU O KIRMIZI RENGİ .
LAL KIRMIZISI ,
YUNAN MİTOLOJİSİNİN KUYSAL İÇECEĞİ , ZEÜS ÜN KANI , AFRODİT İN AŞK SUNAĞI , HERA NIN ŞİDDET KAYNAĞI , KİBELE NİN BEREKETİ KUTSAMASI , TANRI LARIN VAZ GEÇİLMEZİ VE SUNAKLARININ ANA İÇECEĞİ , KUTSAL SU , KIRMIZI ŞARAP .
TEKRAR DÜŞÜNSEL ZAMANLARIMA DÖNÜYORUM FARKINDA OLMADAN .
SEN , ÇALIŞMA MASASININ BİR KENARINDA İLİŞİK DURAN , İNCE UZUN , BEYAZLARA BÜRÜNMÜŞ , İNCE , UZUN , BİR KADIN ZARİFLİĞİNDE BİR KENARDA DURAN BARDAĞINA UZANIRKEN .
HAFİF DOLGUN , ANCAK , ZERAFETİNDEN BİR ŞEY KAYBETMEMİŞ , ESKİLERİN ------ MİHRAP YERİNDE ----- DEDİKLERİ , BORDO RENGİ KADİFE GİYSİLERLE ARZ-I ENDAM EDEN BİR KADIN ZERAFETİYLE , BAŞUCUMDA DURAN O NA UZANMIŞTIM . ONA EŞLİK EDEBİECEK TEK MEZE , BİR DİLİM BEYAZ PEYNİR EŞLİĞİNDE ....
SEN SE , BİR DİLİM KAVUN EŞLİĞİNDE , BİR YUDUM ALIRKEN SODA İLE YUMUŞATILMIŞ AROMASI HAFİFLETİLMİŞ ASLAN SÜTÜNDEN ,,,,, GÜLÜMSÜYORDUN.....
KASVETLİ BİR AKŞAM KARANLIĞINDA , PENCEREDEN İÇERİ GİREN VE İNSANA FERAHLIK VEREN ...........SEHER YELİ ÖRNEĞİ....... YÜREĞİME DİNGİNLİK VEREREK GÜLÜMSÜYORDUN......
BENSE O İNCE BELİNİ , HOYRATÇA ELİMLE KAVRADIĞIM , LAL KIRMIZISI ELBİSEYİ UMURSAMADAN TUTTUĞUM , ZARİF BARDAĞIMI , SANA DOĞRU UZATARAK , ---------- SENİN İÇİN ---DİYORDUM .
ELİMDEKİ , ROMANIN SON SAYFALARINA GELDİĞİMDE , SEN DE ÇALIŞMALARIN SONUNA GELMİŞTİN .
KİTABIMIN KAPAĞINI KAPATIRKEN , SENİNLE TÜM GECE SÜRESİNCE BİR KELİME DIŞINDA HİÇ KONUŞMADIĞIMIZI ANIMSIYORDUM . ----- OLSUN AMA ---- DIYORDUM KENDİMCE . ----- OLSUN ---- BEN ONUNLA ÇOK UZUN SOHBETLER ETTİĞİMİ , ÇALIŞMALARI , ESKİZLERİ İLE İLGİLİ BENSE OKUDUĞUM KİTAPLA İLGİLİ KONUŞTUĞUMUZU DÜŞÜNÜYORUM BU GECE .
ONUN DA ÇOK MUTLU VE DİNGİN OLDUĞUNU DUYUMSUYORDUM........
DÜŞÜNDÜM BU GECE ,
SENİ VE BENİ , İKİMİZİ ,
İYİ , MUTLU , DİNGİN , YAŞAMIN SON ÇEYREĞİNDE , UZUN SOLUKLU BİR KOŞU YAĞABİLECEĞİMİZİ DÜŞÜNÜYORUM .
SEN VE BEN ,
ZAMAN ZAMAN TARTIŞACAĞIMIZ , SİNİRLENNEBİLECEĞİMİZ , HATTA KISA SÜRELİ KÜSÜMLER YAŞAYACAĞIMIZ , AMA HİÇ BİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ HAREKET EDEBİLECEĞİMİZ ,
İYİ BİR DOST , YOLDAŞ , YAREN , YAR OLABİLECEĞİMİZ ,
UZUN SOLUKLU YARINLARI DUYUMSADIĞIMIZ...................
VE BEN DÜN GECE SEN VE BENİ DÜŞLEDİM TARACAMDA ,
AYIŞIĞI VE LAL KIRMIZISI ŞARAP EŞLİĞİNDE.......................EMİN NAMIK BÜLBÜLOĞLU
YORUMLAR
güzel ve mutlu edecek düşlerdi, dilerim hepside gerçek olur. güzel yazıydı.
selam ve saygılar.
YORGUN DEMOKRAT
YAŞAM DENEN MAKİNANIN DİŞLİLERİ ARASINDA YİTİP KAYBOLMAMA İÇİN VERDİĞİMİZ BU ZORU UĞRAŞI İÇERİSİNDE İŞTE ZAMAN ZAMAN DÜŞLERDE DE OLSA MUTLULUKLARI YAŞAMAK GEREK DİYE DÜŞÜNÜYORUM..
HERNE KADAR GERÇEKLEŞTİREMEZSEKTE......DÜŞLERDE GÜZEL BE DOST ....
SAĞLICAKLA KALIN
YORGUN DEMOKRAT
YAŞAM DENEN MAKİNANIN DİŞLİLERİ ARASINDA YİTİP KAYBOLMAMA İÇİN VERDİĞİMİZ BU ZORLU UĞRAŞI İÇERİSİNDE İŞTE ZAMAN ZAMAN DÜŞLERDE DE OLSA MUTLULUKLARI YAŞAMAK GEREK DİYE DÜŞÜNÜYORUM..
HERNE KADAR GERÇEKLEŞTİREMEZSEKTE......DÜŞLERDE GÜZEL BE DOST ....
SAĞLICAKLA KALIN