Ya Şair ve Edip Olmayı Beceremezsem!!!!
Ahh arkadaşlar sizinle bugün bir derdimi paylaşacağım kiminiz hoşlanacak kiminiz delleneceksiniz ....
bazen benden ne kadar uğraşırsam uğraşayım bir şair artığı bile çıkmayacağını düşünüyorum! niye mi? iştecevapları:
mitolojik bir müstearım (pardon nickim) bile yok, oysa şöyle mitolojiden yada yakın dönem bolşevik yazarların adından aşırma bir nickim olmalıydı, güzel güzel mitoloji geyiği yapabilmeliydim ,arasına kendi edebiyatçılarımızı baharat niyetine katmalıydım,
Keçi sakalı (pardon entel sakalı) koyverip kafelere de takılamıyorum, şeyy bide bere yok başımda ,başımdakide hacı babanın takkesine benziyor.
Haa bide bi suçum daha var bizim edip ve şairleri okumaya bayılıyorum ne var sanki akif,yahya kemal,arif nihat,ismet özel ,n.f. k,cahit zarifoğlu okumasamda batıda hele hele fransada çıkan şair ve edipleri okusam edebiyatçı olurmuydu benden ,acaba yaşım kırk şimdi başlasam olurmu benden edebiyatçı.
Birde anadoluda benim zamanımda yeteri kadar türk dili ve edebiyatı hocası olmadığından imla ve dilbilgisi zayıf bende ,herhalde mahallenin kenarına gecekondu bile yaptırmaz bana entel edebiyatçılar.
Bide ben halkın içinde yaşıyorum kıvranan insanların arasında aşk meşk yazamıyorum ,müziğin arabesk i var da edebiyatın da arabeski olursa benimkinide katarlarmı safa acaba.?
Velhasıl benden ne edip nede şair olur diye düşünüyorum. ya siz ne diyorsunuz?
bu mektupta tam uydu hasan a.
YORUMLAR
Bide ben halkın içinde yaşıyorum kıvranan insanların arasında aşk meşk yazamıyorum ,müziğin arabesk i var da edebiyatın da arabeski olursa benimkinide katarlarmı safa acaba.?
hepimiz öyleyiz hepimiz kivranan insanlari görüyoruz.
belki de herkesten daha cok görüyoruz.
siir sadece ask degildir ki toplumda olumsuz olan bizi etkileyip üzen herseye yer veriyoruz.
hocalik yapmak kimseye düsmez profesyonel degiliz hic birimiz.
amatörce olan paylasimlar arasinda büyük bir edebiyatci tavri sergilemek oldukca komik.
nasil olmak istersek öyle oluruz gönül bizim kalem bizim.
begenmeyen okumaz.
yüreginize saglik.
saygilarimla
bir şeyler eleştirilmiş belki bir yönden de haklısınız. ama bir yön önemli takdir edersiniz ki...
dil bilgisi...okuduğunuz isimler yahya kemaller necip fazıllar...onlar bizleri ceplerinden hayli hayli çıkaracak bilgiye ve ilme sahiptiler. onlarda batıdan etkilenmişlerdi. insan hem özünü hem diğerlerini bilmeli...
saygılar...