KAN EMİCİ
KARANLIK GÖKYÜZÜYLE BİRLEŞİP GÜNDÜZÜN KOYNUNA GECEYİ ALDIGINDA, YATAGA UZANDIP NE ZMAN YASTIGA KOYSAM BAŞIMI GÖZÜMÜ KAPATMAKLA AÇMAK ARASI NEDENİ NEDİR BİLİNMEZ HAYALİN GELİYOR AKLIMA.DÖNÜYORUM GECELER BOYU BU ÇİFT KİŞİLİK YATAKTA İNANIR MISIN DAR GELİYOR BANA.SIGAMIYORUM BİR TÜRLÜ KABIMA.ANNEM ARALAYIP KAPIMI -UYUMADIN MI HALA-DİYOR.NASIL SÖLERİM ONA BİR TÜRLÜ UYUTMADIGINI.SİNEKLERİ BAHANE EDİYORUM BENDE.ÇOGU KİŞİ VARLIKLARINA LANET OKUR YA BEN NERDEYSE BU KAN EMİCİLERİN VARLIGINA ALKIŞ TUTACAK HALE GELİYORUM.AÇIYORUM GÖZLERİMİ HANİ BELKİ YOK OLUR GÖZLERİN,SESİN YOK OLURSUN SEN.OLMUYOR İŞTEEE.. NASIL İSTİYORUM OYSA.DALGA GECER GİBİ O GÜLÜŞÜN ÇINLIYOR KULAKLARIMDA.
SONRA HATIRLANMAYA DEĞMEYİŞLERİN.BEŞ PARA ETMEYİŞLERİNN... NASIL DA KIZIYORUM KENDİME.NASILDA AGLAYACAKCASINA ÇILDIRIYORUM.ELİMDEN GELSE BEYNİMİ KALBİMİ ÇIKARIP FIRLATACAGIM ODADIN EN KARANLIK KUYTUSUNA.SABAH TAN BİLE AGIRMADAN ATARIM BELEDİYELERİN O PİS KOKULU ÇÖP KUTUSUNA.
HADİ GECMİŞE DAİR NE VARSA HEPSİ RÜYA DİYE DALAYIM UYKUYA.SENDE GİT HADİ YETER AGLATMAA.BIRAKMAZSIN Kİ SEN ! GELECEKSİN RÜYALARIMADA
TAMAM PES EDİYORUM!!! GELL
SEN RÜYAMDA RUHUMU, SİNEKLER DE DIŞARDA VÜCÜDUMU KEMİRSİN. ZATEN NE FARKIN VARKİ SENİN BU KAN EMİCİLERDENN...