YORUMLAR
Hüseyin AKDEMİR beyefendi acizane yorumlarını yazmış..İyi de etmiş..Efendim sizden içerde ne var bilememe ama, bu sözün anlamı çok derindir.Öyle pat diye anlam veremez, sadece İÇERü yerine İÇERİ yazsaydınız diyerek geçiştiremezsiniz..Bu ; ruhun yaratışılını, dünyada barınabilmesi çin bir bedene ve nedene ihtiyacı olduğunu, runun yaratıcının sanatından ve ilminden geldiğini anlatır..Daha çok şeyler anlatır ama uzatmaya gerek yok efendim..Gelelim yazıya; satır satır okudum ama satır satır analiz yapmayacağım..Bir eski sevginin, bir eski sevgilinin , felsefik bir boyutta dillendilrimesiydi bana göre..Kötü mü ? Asla...İyi mi ? Yok canım...İki dar kalıba koymadan anlatayım ki ; nitelikli ve önemli bir yazıydı...Teşekkürler ederim yazı yazdıgınız için...Okunmaya değer şeyler azaldı..Bu değere katkı sağladıgınız için de teşekkür ederim..
tunar2019 tarafından 1/24/2010 5:27:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
tubaa037
sahi bu yorumu yazarken alkış seslerim gelmiyor oralara kadar değil mi? Duymanızı isterdim...
Mükemmel bir yazı.
Sadece:
Hiç olmadığım kadar mutlu olabilme ihtimali üzerinde tartışıyorum kendimle.’’Bir ben var benden içeri’’ dedikleri bu olsa gerek" cümlesinde "mutlu olabilme ihtimali" sözü beni rahatsız etti. Bu söz bana ne yazık ki tiyatrocu, sinemacı bir şairin klişeleşmiş hiç de sevmediğim sözünü hatırlattı. Oysa görünüyor ve anlaşılıyor ki sizde bu sözün çok daha mükemmelleri var. Bir de:
Yine aynı cümlede, "Bir ben var benden içeri" sözünün doğrusunu, orijinalini (ki bildiğinizden eminim) yazmak gerek. Bir ben vardır bende, benden içeri (içeru)...
Tebrikler, saygılar...