- 1646 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
bugün çocuk olmak istiyorum
emre:
bugün çocuk olmak, karne almak, kardan adam yapmak ve güzel bir tatil heyecanı yaşamak istiyorum.
sıcak sütle uyumak, yağmur sesiyle uyanmak...
sobayla ısınmak, arkadaşlarımla oyun oynamak istiyorum.
yaşamayı bugün daha çok istiyorum
içimdeki çocuğu konuştururcasına
inatla, hırçınca...
geriye baksam yakalayacakmışım gibi istiyorum hepsini.
bütün bebeklerimin elbiselerini giydirmeyi, yemek yedirmeyi ...
onlara hayat vermeyi istiyorum bugün.
karanlıkları üzerimden itmeyi aydınlığa gülümsemeyi istiyorum.
otursam bile kanımın hep koşmasını,
kalbime heyecan katmasını istiyorum.
çok şey istiyorum bugün bu hayattan ama en çokta sağlık istiyorum Allahtan.
emre karabaş
21.01.2010
YORUMLAR
İşte yakalamaya başlamışın isteklerinde İnsan bulunduğu anı ve geleceği şükredere4k beterin beterinden korunmasını istemek nekadar güzel ama iste verir o güç sana umutların yüreğinde yaşarsa çok güzel daha gençsin çok uzun ömür var önünde Anen baban ve tüm kardeşlerinle birlikte yeter yaşam hepinize kırılmaz üzülmek hayırmak ağlamak ve gülmek hayatın renkleri onlarla yaşamayı bilmek ne güzel.
İnsan sevdiklerini sonsuzlukta kaybedince daha çok anlıyor sevdiğini yaşarkan beklerken hasretken bilemiyor tadamıyor o sevgiyi...çok güzeldi başarılar...