- 546 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Hayat
Hayat, ne zaman ne olacağı belli olmayan bir girdap.Kendi kendimize yaşayıp gidiyoruz.Kimimiz boş, kimimiz herşeyiyle hayata bağlı. Ben kendimi hayata bağlı göremiyorum..İstediklerim, hayal ettiklerim olmuyor.Aslında bir zamanlar benim olan şey şimdi ise benim değil.Belkide birbaşkasınında değil.Olsun sonuçta benimle değil ya o bile benim acı çekmeme bir sebep.
Ne istesek hayattan olmuyor sanki.Anlamı olmuyor hayatın.Gerçeklerle yaşamayı öğrenmek gerek.Olmayanları unutup olanlarla yetinmek gerek.Ama bazen bunu anlatamıyoruz biz insanlara illa ki o da olmalı diye tutturuyoruz.Halbuki elimizdekilerle yetinirsek belkide güzel bi başlangıç yapabiliriz ama bunu yapamıyoruz elimizdekilerle yetinemiyoruz.Bir öğrenebilsek neler olacak kim bilir..Herşey yoluna girer, insanlar hayatlarını yaşar daha mutlu olurlar öyle değil mi ?
Hayat işte bize ne zaman ne yapacağını bilemiyoruz.Öleceğimiz zamanı bile bilmiyoruz.Bilsek kocaman bir korkuyla yaşardık değil mi ? Ne zaman öleceğimizi bilsek herşeyi,yapmak istediğimiz herşeyi bir seferde yapmak isterdik.Yani ben öyle isterdim açıkçası.Olacaksa olsun bitsin derdim..Ama Allah’ta bunu bildiği için öleceğimiz zamanı bize bildirmiyor.Kaderimiizi kendimiz yazamıyoruz.
Keşke hayat sadece istediklerimiz üzerine olsa ama malesef olmuyor.Hayat çizgimizi kendimiz çiziyoruz bunu unutmamalıyız.
Neslihan DEMİR.