Bazı kalemler sayfa kirletiyor!
İsim şehir mi oynuyoruz,emeğe saygıya davet etmek gerekiyor kötü yazan kalemleri...
Yazma yorum yazma,okuma ,kirletme sayfamı sayfaları...
İnsan utanır ,kendi kişliğidir o aslında ,yorum kalemin aynasıdır da tuz la buz olur o ayna.
Edebiyat adına kötü ve fitursuzca yazan kalemleri kınıyorum ,eleştir bu hakkın ,kirletme bozuk kaleminle...
Oya Gedik
YORUMLAR
Kim kızdırmış bu kızı yine
yazarlar kızım yazarlar çünkü yazma hakları var
ama silinme haklarıda var boş ver kedi ete yetişemeyince murdar olmuş der
yazıyı eleştiren o yazıyı yazandan daha yüce bir yazar olmalı ve eleştirisini öğretir bir şekilde yapmalı yazıda gördüğü yanlışın yerine doğrusunu söylemesi lazım
öyle insanlar varki aramızda elinde klavye varya ordan hakaret etmeyi kendine bir üstünlük sayıyor aciz duruma düştüğünün farkında değil.
öfkelenme bu tiplerede fazla takma
yazılarına devammmm deki ben bunu üretiyorum alan alır almayan bana kalır.............
.........................Allah!a emanet ol.
yorum şiir ve yazıların makyajıdır....amatör olan bizler bazı hatalar yapabiliriz.....buna yorum yapan kişi güzel bir dil kullanma hasletinde bulunursa yazana şevk gelir..kendisini bir bilen bir seçki kurulu bir jüri olarak görüp çirkin dil kullanırsa yazanın şevkini kırar... kardeşim illa yorum yazma mecburiyetin yokki tıkla geç....zaten okuma özürlü olan ülkemiz neden küskün...kırgın... yazarlarla veya yazmak isteyenlerle...dolu olsunki...bırak çıraklık döneminden ustalığa doğru koşsun...illa yazıp egonumu tatmin edeceksin.... güzel bir yazıyla... yine gündemi oluşturdun tebrikler usta kalem...saygılarımla....
Kötü eleştirmek, neyi eleştirdiğini bilmemektir, anlamamaktır, dar çerçeveden çıkamamaktır. Güzele, güzel olma gayretine saygı duymamaktır. Kendini bilememektir. Bir çok yabancı kelimelerin sokularak dejenere edilmeye çalışıldığı bir ortamda güzel türkçemizin özüne sadık kalarak düşündüklerimizi ve duygularımızı paylaşmaya çalışıyoruz. Eksiklikler olabilir. Amatörüz. Eminim bu siteye yazanların çoğu bende dahil profesyonel "Servet-i Fünun" yazarları değiliz. Önemli konuya değinmişsiz. Saygılar.
"Bir söz vardır çok iyi bilirsiniz Oya hanım. " Beni öldürmeyen acı, güçlendiri" diye. Sanırım bu söz, kötü eleştiri yapan ve kendisinin var olmasının nedeni olarak kırıc olmayı seçenler için geçerli.
Onlar ne kadar kötü eleştiri yaparsa yapsın, eleştiri yaptıkları kalemleri ne kadar güüçlendirdiklerinin farkıan varırılar umarım.
Hepimiz acamiyiz, Hiç birimzi ustalaşmadık bu yolda, Hiç kimsenin, bir başka kalemi ve yüreği incitmeye hakkı yok ve bu hakkı da hiç birmiz vermiyoruz o kişilere.
Güzel bir konuyu taşımışsınız gündeme. Sevgiler yüreğinize
Güzel bir yaraya parmak basmışsın.
Eleştiri oklarıyla sayfalarda süzülen ve anlamsız ölçülerle boy gösteren ve silahları geri tepince kudurup etraf ayarlayıp sonrada gereksiz bir çoğunlukla mevcudiyetini eşleşleyip daha bir güçlenerek ordusuyla atağa kalkıp sürekli ben bilirim benim bildiğimi, övgüler yağdırdıklarımda iyi bilir taarruzlarıyla şekilden şekilciliğe girip kendini tamamen kaybeder
Oysa eleştiri tatlı sözlerle yılanı bile deliğinden çıkartacak boyutta olursa eleştiren ve eleştiren adına güzel bir dostluk temeli atılır.
Bu konuda öncelikle Onur Bilge ye sonsuz teşekkür edebilirim
Ve Selim Temiz
Bu yazar şair dostlar mükemmel ögretici kimliğe sahiptirler
Ellerine bıçağı alıp kalbimizin ortasına saplayan bizi eleştirmez
ÖLDÜRÜR...
Fakat şunu beyinlerine kazımamız gerekir, yazma arzusuyla hayata tutunmuş dirayetli insanları,onların öldürme çabası DAHA ÇOK YAŞATIR...Çok sagol Oya Gedik var ol arkadaşım
Takmışlar amatörlüge
Ben profösyönelim...Ünsüz olmam, niteliğime gölge değildir...
Üstaden...
Hepimiz aynı yollardan geçtik ve aynı yolun yolcusuyuz..
Tabiki ekeştri olacaktır bunda sizinle hem fikirim..Ama
bağnazca ukalaca yorum yapıpta acemi olsun usta olsun
şairlerin gönlünü incitenleri şiddetle kınıyorum..
Eleştride ders verilecekse onunda kendine has adabı vardır
bu adabı bilmeyenler yazmasınlar daha iyi..Yol gösterme ikaz
mahiyetinde uyarma şiir adına güzelliklere davet etme olmalıdır
her eleştirmenin şiarı, yoksa yıkıcı olmak çok kolay..
Kısa fakat çok çok anlamlıydı yazınız Kutlarım TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol..yunus karaçöp..yudumyunus