- 761 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEN VE BEN
Sen, hayatıma girdiğinde; ben, çoktan çekilmiştim o hayattan. Ve sen, bunu bilmiyordun.
Sormadın da.
Sen, beni tanıdığında; ben, beni tanıyamaz olmuştum. Ve sen bunu görmedin bile.
Göstermemi de istemedin.
Sen, bir kadın gördün. Öylesine yalın, öylesine sorgulamasız. Ve sen o kadının arkasına bakmadın bile.
“Aynanın arkasında ne var?” Diye sormadın da.
Ben senden, bir masal anlatmanı istemedim. Kahramanları sen ve ben olan.
Ben senden, ölümsüz bir aşk hikayesi yazmanı da istemedim. Kerem ile Aslı misali dillerde dolaşan.
Ben senden, bir şarkı bestelemeni beklemedim. Tüm aşıkların dillerine takılan.
Ben senden, bir sözcük istedim. Başka tene değmemiş olan.
Ben senden, sadece sen olmanı istedim. Başkaları olmadan
Ben senden, sadece sevgi istedim.
Sadece sevgi.
Geçmişi olmayan.
Geleceği sorgulanmayan.
Sen bana, bir girdap yarattın. İçinde yüzlerce yabancı beden dolaşan.
Ben sana, geldiğimde; bir şeyleri var etmek için harcanacak hiçbir şeyim kalmamıştı.
Kadınlığımdan ve insanlığımdan.
Sen, kendi varlığın için, yokluğumu görmedin bile.
Ve ben bunları söylerken, öylesine farkındayım ki yokluğunun.
“ Anlat “ desen de anlatamam.
Hoşça kal...
Eser Aslanlı
izmir
YORUMLAR
kendi varlıkları için kadını yok sayarlar,
kendi varlıkları için kadını yok ederler,
kendi varlıkları için kadının yokluğunu görmezler
dün ,bugün yarın
hep aynı eser hanım.değişen bir şey yok.olmuyacakta.
eee biz kadınlar ,ben i mizi güçlendirip sırt sırta verme zamanı değilmi sizce.
geçen gün kızımla konuşuyorum,diyorki en iyi arkadaşlarım hep erkek kızlardan hep zarar gördüm,
erkek arkadaşlar daha vefalı,vs vs vs.şöyle bir baktım çevreme kızım gibi pek çok örnek gördüm.kendim de dahil.
neden diye sordum o zaman.
sadece arkadaş dost olduklarında bu denli verici farklı olan erkekler eş,sevgili yada şöyle diyeyim kendi çıkarları veya istekleri ön plana çıktığında bu denli görmezden gelirler kadını ,hatta kadının insanlığını bile.
işte orada erkeği yetiştiren kadın ön plana çıkıyor.öyle yetiştirilmişiz ki önce erkeğin istekleri,erkeğe hizmet,erkeğin mutlu olması ,vs vs vs.
sanırım sırt sırta verip bu zinciri kırmamız gerekiyor.ama nasıl bilmiyorum.öyle bilinç altımıza işletmişler ki bu olguyu
nerden nasıl başlarız sizden bekliyorum önerileri
:)))
sizi seviyorum dostum.aynı konulara takılıp kalıyoruz.siz öyle güzel ifade ediyorsunuz ki.sürçi lisan ettiysem ben affola
nazan erten
Eser Akpınar
Hep söylüyorum, yine söyleyeceğim; görüşleriniz, desteğiniz ve dostluğunuz değerli. Sevgiler yüreğinize.