- 593 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
...???
Hayattan ne istiyoruz? Ya da ne bekliyoruz? Beklentilerimizin bize verilmesi için neyin ne kadar mücadelesini veriyoruz, ya da verebiliyoruz? Bu ve buna benzer ne kadar çok soru var değil mi, beynimizi dolduran.
İçinde bulunduğumuz boşlukta ayaklarımızın biraz daha kaymasına neden olan milyonlarca ve belki de milyarlarca anlamsız ses dizeleri.
Ben şu meşhur sır teorisini daha okumadan hayatıma geçirmişim. Geçirmişim diyorum çünkü farkında olmadan hayattan birşeyler istedim ve istediğim şeylerin gerçekleşmesi için çok fazla dua ettim. En önemlisi istediğim şeylerin olacağına inandım.
Peki sonuç???
İstediği şeyler gerçekleşen bir insanın attığı şen kahkalar ya da kötü sesine aldırış etmeden bağıra çağıra söylediği ses şarkılar mı?
Hayır, kocaman bir pişmanlık! İstediğinin gerçekten istediği olup olmadığını bilememenin verdiği ağır vicdan azabı. İkili bir delilik.
İsteneni isterken ve olmasını beklerken geçen zaman içindeki ağır yaralar... Yorum yapılsın ya da yapılmasın anlaşılsın ya da anlaşılmasın uzayda kaybolup gitme.
İşte böyle bişey...
YORUMLAR
hani birşeyi çok istersiniz olur falan gibi şeylere de ben nedense bir türlü inanamıyorum. insan istediğini değil charles bukowski'nin de sıklıkla tekrarladığı gibi seçtiğini yaşıyor. hamlelerinizin herbiri domino taşlarının devriliş yönüne etki ediyor ama nihai sonda da mutabakata varılıyor... ölüyoruz... istediklerimizi seçmek zorundayız ve maalesef bizim elimizle gözümüz hep başka başka şeylerde diye düşünüyorum... saygılarımla...
hayattan ne istiyoruz ?
sorularınız çok güzel..hepimiz için gecerli..tabiki bu cevaplarla beraber cabada gerekiyor gayrette gerekiyor..sadece istemek yeterli degil..ekmek ekmek demekle yemiş olamıyoruz. dua tabiki muminin en büyük silahıdır dua.. sen yapacaksın sonrada dua edeceksin .hayırlısı ise Rabbim verir.yoksa dua ettimde kabul olmadı demek..olmas zaten Rabbim istemese seni o dua için el açtırmazdı..
Allah ne istiyorsanız inşallah hayırlı tarafından verir.
yazınızı cok begendim ..
yüreğinize sağlık..
i