- 1114 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BANA GÖRE AŞK:
Her aşkın vardır bir hikayesi kimine göre flört,kimine göre egolarını tatmin etme tutkusu ;Duygudan uzak histen uzak bir şey.Zaman değişmiş aşkın adıda değişmiş belli ki.Veya aşk kişileşmiş diyelim.Zaman mekan belirsizliğinde aşk yine aşk olrak kalmış değişen insanlık.Teknolojiye ayak uyduralım derken sevgiden uzak bir hayat yaşıyoruz.Otomasyon olmuş her şey bir kumanda kadar uzak .Ya yitirdiklerimiz adını koyamadığımız hisler, çerçeveleri boş bırakmış resimler, isimlerini unutttuğumuz şarkılar.Masaldan uzak kendimizce kurduğumuz bir hikaye.Ya sizin hikayeniz aşka dair tutkkularınız varsayımlarınız, yok saydıklarınız aşka dair olmassa olmazınız yok mu?Eminim bir yürek titrekliğinde çıkacak sözleriniz.Yaşanmış adı belirsiz adı bilinmez koyduklarınız vardır elbet. .Ya yürek yangınımız hangi alevden meşalesini aldığı meçhul.Yani aşk yaşanır anlatılmaz diyenlerdenseniz sizinle aynı geminin yolcularıyız.
Ne olursa olsun" çehovun""Dediğigibi aşkınız yelkenli bir gemiyse;Siz dümene geçin ve ölümüne seveceğiniz birini koyun güvertesine
"Herkese göre aşk nedir sorusuna bana göre ölümsüz bir şey; çünkü ölen vucutlardır.Baki kalansa yürekler.
FİKRET EDİŞ
25/01/2010
YORUMLAR
beni,yazınızın güzelliğinden önce rahatsız eden bazı hususlar oldu.bunları sıralamadan önce şunu belirtmek de fayda var diyeceğim:evet,samimi cümleler çarpıyor il okunduğunda insanın gözüne.ama bu içten cümleler,öylesine karmaşık yazılmış,üzerlerinde imla ve anlatım hataları yapılmış ki böyle iyi bir malzemeden çok kuru bir yazı çıkmış.
ayrıca,makale denildiği vakit aklıma bilimsel,siyasal,toplumsal,hukuki birtakım yazılar geliyor.ya da en kötü ihtimalle,bu saydıklarıma dayanan somut örneklerle yazılmış,maneviyata değil de maddiyata yazılan yazılar geliyor.keşke deneme veya söyleşi bölümünde derleseymişsiniz yazınızı.
daha güzel bir yazınızı okumak dileğiyle...
fikret ediş
Lokabus kardeşim'e sonsuz sevgiler.