- 752 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
3G İLE TANIŞAN TÜRKİYE VE ISSIZ BİR ADAYA DÜŞSEK YANIMIZA ALACAĞIMIZ 3"G"
“Bana lükslerimi verin ; ihtiyaçlarım olmadan da yaşarım diyen Oscar Wilde 2009 Türkiye’sini düşünerek mi etti bu lafı bilmiyorm ama ; içmeye ayranı yokken , oynayarak tuvalete giden bir milletiz biz.
“sigara ve lüks tutkusu”
Türk insanının zaaflarını dile getirmek gerekirse bu ikisinden ziyade daha açıklayıcı tutkular olduğunu sanmıyorum.
Abisi PMSA’da Bölge Temsilcilerinden biri olan bir insan olarak söylüyorum ki ;
Sigara isterse 20 tl olsun ; gider Hayat yerinde Çene suyu içeriz, Sek Süt yerine Kay Süt içeriz yine alırız o sigarayı.
Öyle de hırslıyızdır(!)
3G meselesine gelince ;
Atama bekleyen öğretmenler ,
Zam bekleyen memurlar ,
Oyuncak bekleyen çocuklar ,
Yardım bekleten fakirler ,
Umut bekleyen gençler
Ne kadar ilgilendi , ne kadar umursadı “3DEV”in birbiri ardına patlayan şampanyalarını aman kampanyalarını acaba?
Hakkı DEVRİM torunuyla 3G’li konuşuyormuş.
Birbiriyle çarpışan iki gençten birisi , kızın babasını 3G’li görüyormuş.
Alı Sabancı ve Tugay Kerimoğlu öve öve bitiremiyormuş.
Ee?
Sonuç
“buruk bir tebessüm olsa gerek dudaklarda.”
Lüks içinde geçen hayatları anlatan dizilere olan rağbet gibi , olmayan dünyamızı oynuyoruz o oyuncularla.
Aşk-ı Memnu’muz varsa ,
Yaprak Dökümü’müz de var Allah’tan.
Baksanıza 2 adımlık yola bile taksiyle giden Ali Rıza Beyler bile minübüse biniyor artık.
İsteyene lafım yok da ;
Türkiye’de yaşıyoruz be kardeşim !
Türkiye bu değil.
Henüz olmadı.
Uzun bir müddet de olmayacak.
Bırakalım ali sabancı memnun olsun göre göre konuşmaktan.
Ama göz göre göre kandırmayın insanımı!
ŞEYMA ÖZİN.
28.08.09
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.