- 1642 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Temenni
Manevi değer ve güzelliklerin hemen hemen tükenmek üzere olan bir toplumda,az da olsa,sizin gibi edebiyata meyletmiş bir zümre oluşturduğunuzda,hem teselli buluyor, hem de,çok seviniyorum.Hepiniz sağolun,varolun efendim: şiir yazmak,kolay bir iş değildir.Bu yetenek,kime verildiyse bilsin ki,Rabbinin ona verdiği bir lutuftur.Rahmetli üstad N.Fazıl Kısakürek’in dediği gibi: şiir,türlü tecelli yoluyla,Allah’tan gelir ve bütün perdeleri devirerek,Allah’a yol açmaya doğru gider; diğer bir sözü: Arı bal yapar,fakat balı izah edemez...Rahmetli Yahya Kemal Beyatlı’nın ise, başka bir deyişi:Şiir fikirlerle değil, sözlerle yazılır.Bu idrakla,yola çıkarak ben de derim ki:Hepiniz ayrı ayrı birer değersiniz;yazdığınız eserleri küçümsemeyin asla...Çünkü,Rabbimin her yarattığı şey güzeldir; siz bakmayın, biz kullar,iyi ki,iki kerlime öğrenmişiz,güzel ve çirkin...Esasında,Allah’ın kitabında,çirkin yoktur;olamaz da.(ah şunu bir idrak edebilsek)Lütfen,birbirimize sıkıca tutunalım ve bu güzellikleri,devam ettirelim;birbirimize puan vererek değil.....Beynimizden,bağrımızdan,gönlümüzden çıkan,şu coşkuları alkışlayalım yeter.Benim,bu uzunca,temennimi okuduğunuz için,ayrıca hepinize çok teşekkür eder,kucak dolusu candan sevgilerimi iletirim.Her güzel duygunuzu,kaleme dökmek temennisiyle.....
Önal Irgıt