- 770 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
İsimler değişik olsada yaşananların büyük oranda benzediği bir hadisede bizim başımızda var "aynen vaki". Trabzon-Rize Karayolu, yolun altı deniz üzerindeki arazi bizimmmmmm, yani bizim2(bizim kare), yani bizim çarpı bizim. O kadar çok "biz" varızki, bizimlerin çoğunu tanımıyoru(m)z bile. Öyle bizimki hemen, hemen 20 dönüm kadar arazide bizimler esas duruşta anca sığıyor, rahat dediğin de sınır ihlalleri yaşanıyor.
Son yapılan Karadeniz Sahil Otoyolu nedeniyle arazinin altından tünel geçtiği için, belli yerlerde kat irtifa kaybına sebep olduğundan "Devlet Baba" takdirince tazminat ödemeye kalkmasın mı biz(im)lere. Vallahi takdir etmek lazım, üşenmedi bütün biz(im)leri bir şekilde buldu ulaştı, gelin paranızı alın dedi. Bir sevindik, bir sevindik. Allah kulunu sevindimek için eşeğini kaybeder sonra buldururmuş ya, o derece. Ey büyük Allahım bu dar zaman da şükrolsun.
Heyhat, nerdeee. Babamız rahatsız olduğundan mecburen biz koşuşturacağız. Bu yüzden önce babamdan vekalet almamız lazım, babamdan vekalet alabilmek k için 65 yaşın üzerinde(76) olduğu için tam teşekküllü bir hastahaneden akli muvazenesi yerindedir raporu almak lazım. Noter, vekalet, rapor, yol vs derken parayı aldık, lakin masraflarla tam kafa kafaya.
Memleket havası yanımıza kar kaldı.
Yazınızı okuyunca aklıma geldi de, bir can sıkıntısı bastı ki sormayın gitsin :)
Tebrikler, saygılar, selamlar
Gülermisin ağlarmısın misali. Müdürün işi hiçte kolay değil tabi. Hele konu Tapuda hisse taksimi olunca. Tapu Dairesi değil ama, bende bir resmi kurumda çalıştığım dönemde konuyla ilgili bizide ilgilendiren emlak beyanı kısmında zincirleme 237 varisli benzer olayla karşılaşmıştım. Memurların bakmaya bile cesaret edemediği bu hisse taksimini tam 16 günde çözebilmiştim. Güzel konuya değinilmiş. Tebrikler. Çünkü insanların kurumlarda çektiği sıkıntıları iyi bilenlerdenim.
Aynur Engindeniz
Yeni halinde, bu hesapları veraset ilâmı veren mahkemenin çıkartması gerekiyor sanırım.
dedemden ve babamdan veraset ilamı çıkratıp tapu için müracaat ettiğimde, soy adım hatalı olduğu için benden 1989 yılında 27 000TL ceza almışlardı. Oysa hata benim değil nüfus idaresinindi. ama kime anlaturrsın. Kuzu kuzu ödemiştim ben de.