tükenen kaLßime yanıyoRum...
günümün yarısıda öyle böyle bitmek üzere gelip gidip sana yazıyorum bi sen varsın ya Beni dinleyen içim sıkıntılı pekçe soğuK ..Dondurucu rüsgar bana kırılganlığı hüzünlerimi anlatıyor..Esip geçen bi hava ve bir daha geri gelmeyen ....her bir kar tanesi umut dolu ...tıpkı Sevdiklerim gibi ışıl ışıllar ...her Bir taneyi onlara armağan ediyorum
qecemi yaRılıyorum gözümde pekde uyku yok gözlerim yaşla doluyo bi anda nolduğunu bende anlayamıyorum tarifi imkansız ...aklım karışık . . . ruhum hüzünlü birazda mutsuzum ...ve pekçe kaLbim yoRgun . . .ne yapcağımı bi ben bilmiyorum herkes hakkımda bişiler s söylüyor da ...herkesin bulduğu ortak noktaları varda bi...ben hata yapıyorum...yada korkuyorum yaptıklarımdan yapıcaklarımdan yapmak istediklerimden...bide qecmişim var tabi...odaha çok üzüyor beni....
yapamıyorum yeni bi sayfayı açamıyorum öle kolay kolay ...
Benim yaşantımda bırakılan izler kolay kolay silinmiyoR ..Unutmak istediklerimi durmadan birileri çıkıp hatırlatıyo...hani hatalarımız onlardan ders çıkarmak içindi hani biz onlarla büyücekDik .)
Adımlarımızı hatalarımızdan çıkardığımız derslere göre atıcakdık..Biraz olsun büyüdüğümüzü farkedicekdik ...hani Bunlarda mı yaLan oLdu???
Ben hala babamın dizinde özüR dileyip ağlayan minik nazlı olmak istiyorum ...Düşmüştüm korkmuştum babama kocaman sarıldığımda ..ağlama geçti kızım derdi eved belki geçmesdi ama o an için unutturuRdu....Öylesine Bi sevgiydi..kimBilir benden gitmemeliydin ..Bunları niye anlatıyorum inan bende bilmiyoRum..
Belkide ..senden sonra olanlar içimi çok acıttı ondandır döküyorum dizelere ...Senin yerine almak istediklerimdi canımı yakanlar ...nazLı’n çok yoRuluyo ..Bak kalbimde senin yerini doldurmaya çalıştığım milyonlarca erkek ...herbiri yaralayıp çıktı ..Bu nazLı kaLbim onları ne girmesi için ..nede çıkması için zoRladı.
Tıpkı senin gibi...
ama Bu kalp büyüdü...gidipte geri dönmek isteyeni kabaca terSledi...
...Her qiden ..eminim Ki beni uzaktan Seyretmekte...
...onLara kocaman mutluluklar diliyoRum
...........ve...........
iyi SeyirLer