- 1574 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİME ŞİKAYETİM
Ben hiç kimsenin yapmadığı ,belkide yapamadığını kendime,kendimi şikayet ediyorum.
Bu bir şikayet mektubudur.
Çok mazbut yaşamı olan ,söz dnleyen sakin biriydim.Hayatta hep üzülende ben olurdum.Alçak gönüllüğüm sayesinde kırılgan yapım vardı.Ama ben kimseyi kıramazdım.
Gün geçtikçe insanların yüzünü ,daha doğrusu yüzsüzlüklerini daha iyi görmeye başladım.Nasıl becerebiliyorlardı bunu ,gözgöre göre nasılda can yakabiliyorlar acımadan.Ben yinede kendi bildiğim gibi olmaya devam ettim .
Baktım ki yine üzülüyorum sebepsiz acı çekiyorum bu kez değişmeye karar verdim.Konuşulanları hı hı der geçer,birini görsem darda atlatırsın demeye başladım.Ben miydim değişen ,yoksa değiştirilmeye mi başlandım.Kısa bir süre böyle devam etti.Ve kendimden ,aldırışsız olmamdan çok sıkılmaya başladım beğenmedim yaptıklarımı.Yine eskisi gibi olmak istiyorum bu yüzdende kendimi şikayet ediyorum kendime.......
yazan:kader oyuncusu
YORUMLAR
cnm bazı anlar vardır insanı çok yaralar bazı anlar vardır mutlu olursun bizleri mutlu edebilecek çok az kişi var sahnede aslında ben kendimi tiyatro sahnesinde görüyorum hep oyuncular değişiyor sadece biz hep aynı biziz biz değişemeyiz selametle kutluyorum ve seni gayet iyi anlıyorum selametle
kader oyuncusu
Öz... İşte bütün mesele bu...
Özümüzü ne kadar değişmeye çalışsak da olmaz... Olamaz. Değişmez... Ve yine aslına rücu başlar.
Çok harika bir konuydu. Kutluyorum. Kısa ve öz. Keşke az detaylandırsaydınız. Konunun güzelliğine doyamadım...
Selamlar..
kader oyuncusu
Söyledikleriniz o kadar doğru ki, şikayet edilecek kendiniz değil toplumun bu gün getirilen noktadaki yapısıdır. Yakın çevrem eğer maddi katkım olursa yapmacıklı samimi görünmeye çalışıyorlar. Yoksa bayramda bile bir telefon esirgenebiliyor.
Tanıdık çevre ise çalıştığım dönemde (resmi kurumdu) gece saat 02.de bile telefonum çalardı. Emekli olunca hepsi yabancılaştı. Değindiğiniz güzel nokta. Saygılar.