- 1005 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Serseri Düşünceler 9
Ak alnımda beliren karalıkla savaşa başladığımda buldum seni... Düşüncelerime ilk ayaz vurduğunda düştüm senin derdine... Daha yeni yeni vurgun sezintileri belirirken aşk denizimde, sığındım senin limanına... Fırtınalarıı atlatacaktım, senin kuytunda...
Kayalıkları görmedim oysa... Asıl fırtınaya sende tutulduğumda, bilemedim ruh sandalımın nasıl bir akibete uğrayacağını... Ve bıraktım kendimi limanına, sana...
Şimdi... yıllar sonra...
Bende benden geriye kalan, sadece ak alnımdan kararan noktalardı... Parçalanmamak için tutunduysam hayata, oda içimdeki sana bişey olmasın arzusundandı...
Bir umuttun sen
Ben yere düşmeden
Bir güneştin sen
Ben karanlğa boğulmadan
Ve şimdi senden geriye kalan
Sadece yandığımı bilirim...
Ey dost. Baharın gelişinin müjdecisi kışsa eğer; yağsın üzerime karlar. Ben üşürüm, ama yüreğimde umut tomurcukları yeşerir. O kadar!
Ben artık sustum, dalgaların arasında...
Kaldır gözlerini ve çıkar kardelen gibi başını karlar arasından, baharın müujdesi sendedir bilesin!!!
YORUMLAR
Müthiş bir iç döküş. Hani derler ya "Etektekileri dökmek"... Öyle birşey...
Selamlar...
Sen(siz)lik
tesekkürler yorumunuz icin...
selam ve dualarimla
Ben artık sustum, dalgaların arasında...
--------------------------------------------------
Susmak dinlemektir alabildiğine hırçın düşünceleri
Susmak sevmektir adını haykıramadığın kişiyi
Susmak hapsetmektir aşamadığın çaresizliği;
Bazen geleceği beklemektir,
Hatıralar uğruna sineye çekmektir,
Çok dokunaklı, içime işleyen bir yazı kutlarım, emeğe ve yüreğe sağlık, selam ve saygı..
Sen(siz)lik
tesekkürler yorumunuz icin
selam ve dualarimla
Sen(siz)lik
Okudukca dokunuyorsa eger, yasanan ve yasanmaya devam eden bir gönül izdirabinin habercisidir belki...
tesekkürler degerli yorumunuz icin hocam
selam ve dualarimla