- 618 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kartlar Vadisi
yok yok erkeğin kartından bahs etmeyeceğim.
politik liderleri kart oğlu kart bir toplumun başına örülen çoraplardan hiç. bana ne canım, bana değmeyen bukalemun ne renge girerse girsin.
hem bize ne yani, adam öldürmüş, kafası teyyare bir soytarının salyalı ağzına cumbur lop düşmek için kıçını sallayan kart medya ile de işimiz olmaz değil mi? doğdum doğalı aynı başlıklar... aynı dolarcıklar...
ah ah... bir giren bir daha çıkmaz yaşamımızdan, ajda ile doğduk, ajda ile öleceğiz ve o yine var olacak. bir gün tarih onu geri dönüşüm kutusundan toplayacak mı bilemem, ama en azından ben göremeyeceğim.
davalarımız kartlaştıkça kartlaşıyor. ergenekonla mahkeme papaz oldu olacak. hrant’ın katillerinin hırıltıları hep tepemizde olacak. bir gün pkk olacak onlar, bir gün hizbullah! bir gün vaftiz edecekler, diğer gün sünnet...
kadının kartı mı... deli misiniz, ifadesi bile müebbettir ki kadın mubarektir.
sınav sistemimiz, memuriyet ve tebabetimiz, üstelik
aşklarımız bile kartlaşmışken,
kartal kalk tazı tutmuş, bunlara girmek kart geyik malum.
şu bildiğiniz malum kartlar. karıştırıyorsunuz sinek vale, maça kız filan çıkıyor ya, onlar mevzumuz, yerseniz...
bir sürü varsa güden de elbet vardır. öküz sürüsü ile kuzu sürüsü arasında fark var mı? var tabi; biri oha ile diğeri civcivlerim canlarım ile sürülür. ama sürü sürüdür. sür gitsin.
ve ve zaman bitti, yazı kartlaşmadan nokta .