- 1072 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
NEDEN????
Bizler hepimiz adem ile havvadan gelmedik mi?İnsanın insana yaptığı bu zulümler çıkar adına değil mi?Yaşam içerisinde sözü geçicek olan arkası kalın olanlar mı?
Ya biz bizlerinde her hangi bir konuda söz hakkı kalıyor mu?Bu bozuk düzenden daha neler bekleyebiliriz ki!!
Bir ses ,bin sestir derler ne duruyoruz o halde bu yapılan yolsuzluklara ,soysuzluklara bir dur diyelim .Fakirin ekmeğini çalıpta zengin olanların önüne geçelim.Hak var-adalet var deniliyor hani!! nerde yıllarca suçlu yatanlar kralmış gibi karşılanıyor bumu düzen bumu hak.Gözgöre göre sefalete sürükleniyoruz.Hakkını isteyen ,yolsuzluğa dur demeye kalkanlar işlerinden ediliyor.
Binlerce çalışanlar uzuzn zamandır yollarda ADALET ADALET diyorlar.Ben ülkemi çok seviyorum ,bu yaşanılan zorbalıkları da eshefle kınıyorum neidr dirlik düzenliğin çaresi çoğalalım tek ses olalım adına destanlar yazılan ÜLKEMİİ,VATANIMIZI kurtaralım.ALSANCAĞIMIZ çoşkuyla dalgalansın.
BAYRAĞIMIZA rengini veren şehitlerimizin adına kini,nefreti,yolsuzluğu ve soysuzlukları ortadan kaldıralım.
yazan:kader oyuncusu
YORUMLAR
Temennilerinize katılmamak elde değil sonuna kadar katılıyor ve buyurduğunuz gibi o birlik ve beraberlik tek yürek tek nefes olup,eşit paylaşım için,bu kalplerin çarpması umuduyla,saygılar muhabbetler benden olsun efendim.
değerli "arkadaşım"
kader oyuncusu
saygılarla efendim