- 568 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
söz
s .a. sevgili arkadaşlarım bu yazdıgım anıyaşadıgım gercek bir olaydır
1995 yılı civarıydı ben dogudaki köy korucularının elbise ihalelerine girerdim bunun içi sürekli dogudaki kaymakamlıkları valilikleri dolaşır görüşmeler yapardım.yine bu görüşmelerde bulunmak için mardine gittim oradaki işlerimi bitirdim otelde istirahata cekildim sabah diyarbakıra gidecektim çınar ilçesine gece yatarken mardin - diyarbakır yolunda sultan şeyhmuz diye bir mübarek zat var oraya ugrar 2 rekat namaz kılar dua ederim diye düşündüm bunu daha önce defalarca yapmıştım.
sabah yatktan biraz gec uyandım kahvaltı ettikten sonra arabama bindim (1994 model e200 mercedes) arabam sıfır ve iyi bir arabydı hiç yolda arıza yapmamış beni yolda koymamıştır arabayı aldıgım zamanda mutlaka lastiklerini yeni (mıchellın) alır degiştirirdim çünkü yolda aşırı hız yapardım gec kalınca sultan şeyhmuza ugramadım çınar kaymakamlıgına gittim işimi bitirdim çıktım arabaya binerken lastigin patlamış oldugunu gördüm hemen yakındaki lastikciye gittim ama lastikcimi demircimi ne oldugu belirsiz bir dükkan lastigi söktürmek istemedim hava vurup yola devam ettim.
bu arada lastikten dolayı düşüncem degişti sultan şeyhmuza ugramayacak dogru mardine lastikciye gidecektim bu düşünceler içerisinde iken arkadan bir kamyonun sürekli sinyal verdigini korna caldıgını farkettim saga cektim lastige baktım ama hala hava vardı başka bir sorunda yok gibiydi çünkü araba yeniydi yola devam ettim bir süre sonra başka bir kamyon aynı şekilde ikaz etti yine saga çektim lastige baktım hava var o sırada yerdeki lekeleri gördüm takip ettim arabadan benzin akıyordu hemen stop ettim .
motor kapagını kladırıp bakmaya başladım benzin hortumu yerinden çıkmıştı olacak iş degildi yerine bagladım arabaya binip çalıştırdım benzin göstergesine baktım dolu olan depo neredeyse boşalmıştı artık karar vermiştim sultan şeyhmuza ugramayacak direk mardine gidecektim arabayı çalıştırdım yola çıktım bir süre sonra araba alıp vermeye başladı ibreye baktım benzin sıfır gözüküyordu ve araba stop etti kafamı kaldırıp saga sola baktıgımda sultan şeyhmuza giden yolun agzındaydım(ana yoldan 100 m içeride)
arabada su şişesi vardı suyu boşalttım bir araca el kaldırdım beni benzin istasyonuna bıraktı benzin aldım döndüm arabayı çalıştırıp sultan şeyhmuza girdim 2 rekat namaz kıldım dua ettim ve yola cıktım mardine geldim depoyu doldurdum lastige baktım hala hava vardı yola devam ettim gaziantebe memlekete geldim 15-20 gün arabayla dolaştım ama lastik hala inmemişti dayımın oglu lastikcidir ona gittim ve lastigi sökmesini istedim lastikden çivi çıktı orada şunu anladımsöz verdinmi tutacaksın dünya malını peşine çok düşmeyeceksin
saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.