- 3698 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DOSTLUK
Kimine göre doğru olan kimine göre yanlış oluyor.Sorun şu ben neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilmeme rağmen konuşamıyorum.O kırılmasın bu kırılmasın gerçeği söylersem acaba arkadaşlığım dostluğum biter mi diye düşünmeden de duramıyorum.Bazen de amaaan banane ben gördüğümü söyleyeyim de birbirlerine yapılan yanlışları bilsinler ona göre davransınlar gerisi onlara kalmış diye düşünüyorum.Ya da boşver herkesin doğrusu da yanlışı da kendisine deyip olanlara es geçmek mi yapılan herşeye gözümü kapatmak üç maymunu oynamak mı bilemiyorum.İkisi de arkadaşım olanlara da bile bile göz yummak ne bileyim of ya ne zor bir durum susmak susmak içime atmak savaş vermek beni çok yoruyor yoruldum yoruldum yoruldum.Anlamıyorum ne diye susmak her şeyi zamana bırakıp,unutmak yerine kelimenin bile içinden olmadık çirkinlikler ararlar.Bırakın kardeşim birbirinizi kırmayı,incitmeyi,hakaret etmeyi,saygısızlığı.Sizler dostsunuz arkadaşsınız yüz yüze bakacak kadar bir şeyler kalsın.Burada içimi dökmek iyi gelirdi ama doğru olmaz bana yakışmaz.İnşallah bu 15 tatil iki arkadaşımada iyi gelir aralarında geçenlerin ne kadar anlamsız olduğunu anlayıp düzeltme yoluna giderler.Artık onlar için üzülmek istemiyorum.Heeeey duyun iyi okuyun size söylüyorum ya bitirin ya da sımsıkı sarılıp yaşananları unutun.Lütfen sadece birini seçin.Ya da bu şıklardan birini seçene kadar beni unutun.Sizi seviyorum ama şunu da bilin gerçekten arada kalmaktan çok yoruldum.
YORUMLAR
uğur böceği
Herkes ve her şey mükemmel olsa yaşamanın bi anlamı olmaz...Gerçek dostlarımızın kıymetini bilmek gerek..