- 902 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GİTME
yar..gidiyor musun..?
G
İ
T
M
E
...
oysa öyle çok alışmıştım ki...farketmiyor musun...
kokun iliğime işlemiş..GiTMe...
Yar gidiyor musun?
GiTMe...içimde bir korku var...
bu ayrılık değil demen neye gebe?
ne gelecek bu kara günlerin ardından..?güneşli günler mi...hayır..!
yağmur,çamur,sel bundan sonrası..!
ayrılık değil deme...GiTMe...
Ayrılığımız bu kadar sessiz olamazdı,benden habersizce kaçarcasına bir kelime dahi etmeden gidemezdin.Beni senden ayrı koyma neolursun sevdiğim gözüyaşlı bırakma.En azından son bir veda yapsaydın helalaşsaydık birtanem neolurdu bukadarmı sıkıldın benden ?Sen benden defalarca unutmamı istemiştin unutamadım nasıl unutabilirim seni ölümüne sever iken sevdiğim.Şimdi ayrıldın benden; mutlumusun,huzurlumusun,rahatmısın söyle be hayatımın nefesi.Bana deseydinki;senden bıktım sevmiyorum seni daralıyorum düş yakamdan düşerdim !!!!!Ama böyle gitmelerin yüreğime bir ok gibi saplandı bunu yapacağına silah alıp şakağıma dayasaydın daha iyiydi karasevdam.Bilki birtanem seni unutmayacağım sen beni unutsan bile .Yazdığım şiirler hep sanaydı, kahverengi gözlü yarim.Okuyordun sende bu şiirlerimi ama yorum bile yapamıyordun demekki sen beni sevmemişssin !!!!yüreğim kan ağlıyor söyle be aşkım nasıl sensiz yaşarım seninle nefes alır iken.
Gitme ne olursun beni böyle yaralı bırakma ,ağlıyor yüreğim senli günlerimi sensiz bırakma birtanem .Unut artık onu diyenleri unutacağım ama seni asla unutmayacağım sevdalım benim .
♥ Almak istedim , ellerini alamadım Bakmak istedim, gözlerine bakamadım Sarmak istedim, kollarıma saramadım Görmek istedim, son defa göremedim çünkü aramıza öllüm girecek.. SONGÜL BOZKA ÖZGÜN TARİH: 19.01.2010 SAAT:11.53
’UMARIM KİMSE AYRILIĞIN ACISINI ÇEKMEZ ’
SEVGİ VE SAYGILARIMLA
YORUMLAR
Bir kaç imla hatasının haricinde şiirlerin kadar hissiyatlı yazılmış bir yazı okudum. Bir istek ancak bu kadar yürekten istenirdi.
Akıcı ve anlaşılır. Bende yürekler kan ağlamasın istiyorum ama imtihan dünyasında her şey oluyor.
Güçlü olmaktan başka yapacak bir şey yok.
Baki selamlar. Kutluyorum.