- 1260 Okunma
- 18 Yorum
- 0 Beğeni
AĞCA ' YI ALKIŞLAMAK !
Vah Ülkemin haline !
Vah Ülkücülüğün haline !
Vah Müslümanlığın haline !
Vah İnsanlığın haline !
Görülmemiş ilgi. İzdiham. Medya saldırısı.
Kimin için ? Mehmet Ali Ağca isimli bir kaatil !
Kimin kaatili ? Yetmişli yılların, birlik, beraberlik, kardeşlik, barış, demokrasi sembolü olmuş, örnek insan, örnek gazeteci Abdi İPEKÇİ ’ nin kaatili !
Kimin adına yapmış ; neyin temsilcisi, ideolojisi nedir ? Ülkücü, Türk Milliyetçisi ! Utanmak gerekiyor Ülkücüler adına, Türk Milliyetçileri adına. Zaten onlar da asla kendilerinden olmadığını, Ülkücüleri ve Türk Milliyetçiliğini temsil etttiğinin iftira olduğunu söylüyorlar.
Daha sonra, hem de asker elbisesi giydirilerek kaçırılıyor Maltepe cezaevinden. Çıkarken de not bırakıyor ; ’ Papa’yı öldürmek için kaçıyorum ’ diye..
Tam olmasa da, öldürememiş olsa da, Papa’yı yaralayarak, çirkin amacına bir nebze ulaşıyor Ağca!
Papa kim ? Katolik dünyasının ruhanî lideri ! Kimin adına yapıyor bu saldırıyı ? Müslümanlık adına ! Utanmak gerekmiyor mu bu kaatilin yaptığından, ? Var mı bizim dinimizde adam öldürmek ? Savunma değil, cinayete teşebbüs. Hem de sırf başka dinden diye. Başka bir dinin temsilcisi diye.
Ne gerçek Ülkücüler, Türk Milliyetçileri, ne de gerçek Müslümanlar , asla tasvip etmezler Ağca’nın yaptıklarını.
Çok sevindiricidir ki ; karşılamalarda ortaya çıktığı üzere ; ne Ülkücüler, ne de Müslümanlar sahip çıkmamışlardır ona. İşin güzel tarafı budur.
Fakat Kapitalizm ; eline geçirdiği bu malzemeyi sonuna kadar kullanmaya, paraya çevirmeye kararlıdır. O yüzdendir medyanın o büyük ilgisi. Kaatil Ağca ,topluma neredeyse bir kahraman olarak lanse edilip, meşhurlaştırılmaya ve hatta meşrulaştırılmaya çalışılmaktadır.
Ne güzel iş ; git toplumun çok sevdiği savunmasız birini katlet, ya da bir dini lidere saldır ; meşhur ol, kahraman ol . Ne diye yıllarca alın teriyle okuyacaksın, çalışacaksın ?
Gençlerimiz ve çocuklarımız için çok kötü bir örnektir. Üstelik ruh hastası olduğu, kendi beyanı ve hastahane raporu ile de tescillenen böyle birinin arkasında öyle bir medya ordusunun olması da saçma değil mi ? Gündemin bir deli ile bu kadar meşgul edilmesi yanlış değil mi ?
O asla kaliteli bir insan olamaz. Yüksek zekâya sahip olabilir. O zekâyı doğru kullanmadığı
için de akılsızın en büyüğüdür. İdeali uğruna cinayet işlemiş falan değildir.
O yıllarda ; ülkede ABD tezgâhı olan darbeye zemin hazırlama çabalarından birini hayata geçirerek , maşalık yapmıştır ancak. Darbecilere, ABD’ye hizmet etmiştir. Asla Ülkücülüğe, Türk Milliyetçiliğine hizmet etmiş olamaz. Ülkücüler ancak utanırlar ondan. Yüz karası olarak görürler. Papa’ya saldırı emrini de kimbilir hangi karanlık güçlerden almıştır ? O emri verenler de asla Müslüman olamazlar ve Müslümanlığa hizmet etmiş olmaları da mümkün değildir. Bu olay da müslümanlar için utanç verici olmuştur. Ağca , müslümanlığın da yüz karasıdır.
Böyle birinin medyatik olması, meşhur edilmesi, kahraman gibi lânse edilmesi ne kadar tehlikelidir. Fakat ; kapitalizm dinlemez. Herşey madde için olduğuna göre, bir kaatili Mesih diye de yutturmaya kalkışacaklardır, Peygamber diye de...
Fikret TEZAL
YORUMLAR
Yakışmadı medyaya. Yakışmadı Türkiye'me.
Uğursuz adam. Suratsız, meymenetsiz.
İnsan katili yaratık.
Bırakın ne hali varsa görsün. Adam yerine koyup 150 tane basın mensubu gitmiş. Yazıklar olsun.
Vatan için canını veren şehitlerin hangisinin cenazesinde vardı 150 tane basın mensubu.
Oy benim güzel ülkem.
Seni bu hallere düşürenlere yazıklar olsun.
Yazıklar olsun böyle adamcıkların peşine gidenlere.
Biraz daha yazarsam suç unsuru olabilecek söylemlerde bulunabilirim. En iyisi mi monolog yapayım.
Tebrikler Fikret bey. Yazı için kutluyorum sizi.
Türkiye de basın hiçbir zaman gerçeği, "gerçek" olsun diye yazmadı ya da anlatmadı, başkaları istediği için yapıyor.....Türkiye de kendini entellektüel aydın olarak tanıtan gazeteciler , beyin aydınlığı değilde kim hangi parayı çok verirse onun duruş aydınlığını gözteririm diyen insanlardır... Türkiye de Gazeteciler bir nevi sahipleri tarafından eğitilmiş köpeklerdir, istedikleri zaman hangi yöne çekeceklerini iyi yapıyorlar... Ve Türkiye deki vatandaşlar, herkes bir fikir beyaan ediyor ama bilinçsiz bir fikir o fikirlerin altında belli bir birikmişlik yok, belli bir düzeyde kendini yetiştirme yok, sürü psikolojisine dayalı yorumlar ve sorgulamalar her zaman yapılır....Bir kere halk basında çıkan haberlerin gerçekliğini sorgulamıyor, olduğu gibi kabul ediyor bu da kargaşa ve insanlara bakış açısının olumsuzlaşmasına neden oluyor....basın Ağca yı överek onu kahraman yaptı, hemde Hrant Dink ölümünden birgün önce bu tezgahlar iç dinamizmini tamamlamayn bir Türkiyenin AB ve ABD destekli tezgahlarda işlendiğini gösteriyor..... Ve şimdi bir katil toplumun paraları ile lüks ötellerde konaklıyor millet ekmek peşinden kaçıyor vay halimize..........Yalnızca ağca değil "Balgat" katliamını yapan İsa Armağanda yedi yıl yatıp çıktı...Ardında katliamları olan diğer yiğit İbrahim Çiftçi dört idam kararından sonra beraat edip iş hayatına girmedi mi? Hatta MHP genel başkanlığına bile soyunmadı mı? bunlar devlet destekli yapılıyor, bu devlette hiçbir zaman adalet olmadı....Kanıtı ne biliyormusunuz şu an İstanbul şişli de tabelanın altında yazıyor Avrupanın en büyük adalet sarayı bu türkiyenin adaletsizliğini gösteriyor...........Bu ülkede ülkücüler derin devlet tarafından hep bir maşa olarak kullanıldı ve daha sonra bir kenara atıldığı düşünülüyodu ama öyle değilmiş..................
Türkiye ye adalet ne zaman gelecek muamma...........
Tarafsız güzel bir yazıydı................
Engin Bey ; yapıcı eleştiriniz için teşekkürler. Sözünü ettiğiniz cümle, anlatım hatasına neden oluyor.
Burada kesinlikle hiç kimseye ya da belli bir gruba, hele hele müslümanlığa karşı '' taş atmak '' gibi bir niyet söz konusu değildir ve olamaz da ! Ülkücülük için de aynısını söyleyebilirim.
Fikret TEZAL tarafından 1/19/2010 3:59:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Utanmak gerekmiyor mu Müslümanlığımızdan ?
Burası saçma düşmüş. Müslüman hata yapmaz, günah işlemez, cinayet işlemez hele hele Papa ve papaz öldürmez diye bir kaide yokki. Her Müslüman suç işleyebilir. Hasta bir adamın günahından da ben Mi utanmalıyım? Müslümanlığımdan ancak ve ancak gurur duyarım, şeref duyarım.
Sahabelerin bile şehit eddildiği vaki değil mi? Kınarız elbette ama Müslümanlığimizdan niye utanalım? İslam öyle emretmiyor ki.
Kastını aşan bu cümle dışında yazınız gayet güzel.
Niye itibar ediliyor adama diye haklı olarak kızıyorsunuz. Ben dikkate bile almadım. Sizde yazı yazmayabilirdiniz. Demekki gazetelere satabilmeleri için konu gerek.
Bu yazıya da yorum yapmazdım şu malum cümleniz olmasa. Çünkü barmak oynatmaya değmez bir isim. Bir maşa.
Saygı ve selamlar.
Engin Tatlıtürk tarafından 1/19/2010 3:08:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
kimse bu adamın yüksek zekasından bilmem neyinden bahsetmesin... idama mahkum edildiği ve tutuklu bulunduğu ceza evinden kaçmak zeka işi değildir...olmadığı gibi etrafında dönen oyunlar olsa olsa gerisindekilerin hileleridir... belki onun değil ama Türk adını lekelemek isteyenlerin zekası olabilir bu ancak... ben o zamanları bilen birisi değilim yaşım itibariyle bildiklerim okuduklarımdan medyadan duyduklarımdan ibaret... kamuoyuna yansıtılan şeyler ne derece doğru dönen oyunlar ne derece açıklanıyor hiçbir zaman emin olamayız... yok derin devlet işiymiş yok sığ devlet işiymiş kahrolsun ya... bizi bu paranoyak hale getiren herkese yazıklar olsun...
papayı ideolojisi için vurmak istemiş ne diye gidip elini sıkmış, poz vermiş ve ölünce üzülmüş bu ne yani... kimi kandırıyolar böyle... bu millet bazılarının elinde oyuncak değil günü gelince Türk kimmiş herkes hatırlayacak...
biz ingilizler gibi soğuk nevale, Amerikalılar gibi zibidi, fransızlar gibi sinsi, italyanlar gibi kaypak, araplar gibi korkak değiliz... bu kadar üstümüze gelmelerinin nedeni bu kadar korkuyor olmalarından gelir... Amerika Irağı vurur... İsrail Filistini vurur... İngiltere bilmem nereyi sömürür fransa bilmem nereyi... Türkiye' yi anca içten çökertirler yapmaya çalıştıkları gibi... ağcalar bağcalar çok oldukça yağcılarda inecekler de çok olur... önemli olan hareket noktasını ve güzergahı iyi tayin edebilmek...
teşekkürler günün dinamiğini anlatan yazara...
PATLICAN OTURTMA TARİFİ
["Vah Ülkemin haline !
Vah Ülkücülüğün haline !
Vah Müslümanlığın haline !
Vah İnsanlığın haline !"]
Birinci aşama; Patlıcanlar soyulur ve tuzlu soğuk suda 25-20 dakika kadar bekletilir. Güzelce suları sıkılır bir temiz bez üzerine yada kağıt peçete üzerine 1 parmak genişliğinde doğranır. Patlıcanlar kızgın yağda arkalı önlü kızartılır. İçini hazılamak için önce tavaya 1 yada 2 çorba kaşığı kadar kızartma yağından koyulur. Kıyma içinde güzelce suyunu salıp çekene kadar kavrulur. Daha sonra doğranmış sivri biber ve soğan ilave edilir. 10 dakika da bu şekilde kısık ateşte kavrulur.
["Utanmak gerekiyor Ülkücüler adına, Türk Milliyetçileri adına.Utanmak gerekmiyor mu , müslümanlığımızdan ?]
İkinci aşamada; Domatesin bir tanesini rendeleyip ve salçayla beraber kıymalı karışıma ilave edilir. Kabukları temizlenmiş sarımsaklar küçük küçük doğranır ve oda tavaya ilave edilir. Tuzunu ve baharatlarınıda ilave ettikten sonra 5-10 dakika kadar daha kavurup ve ateşin altın kapatılır. Yaklaşık 22-24 çapalarında bir tepsi yada tavanın tabanına kızartılan patlıcanlar dizilir. Üzerine kıymalı harc yayılır. Tekrar harcın üzerine kalan patlıcanlar dizilir. Üzerine 1 domatesi dilimlenip ve üzerine aralıklı olarak dizilir. Eğer fırında yapmak isteniyorsa üzerine 1-2 adet biberde dizilebilir. Sıcak suya 1 çay kaşığı kadar tuz ve kırmızı biber ilave edilir bu su tepsiye/tavaya ileve edilir. Ocakta kısık ateşte 20 dakika kadar pişirdikten sonra sıcak olarak servis yapılabilir. Eğer fırında pişirecekseniz önceden ısıtılmış 175 derece fırında 20-25 dakika kadar fırınlayın.
["Çok sevindiricidir ki ; karşılamalarda ortaya çıktığı üzere ; ne Ülkücüler, ne de Müslümanlar sahip çıkmamışlardır ona. İşin güzel tarafı budur."]
Afiyet olsun.
Hocam sizinki patlıcan oturtmadan ziyade bir yerlere oturtma gibi oldu biraz, yada ben mi çok fesadım ? Ağcaya sallarken arada birilerinin gözünede salladınız galiba çaktırmadan.
Ah gözüm! Ne vuruyon yahu, dikkat etsene biraz
Selamlar
Evet ne yazık ki doğru ve siz haklısınız. Bu ilgiyi televizyonlardan izleyen ufacık çocuklarımızın akıllarında kalacak olan şey aslında çok belli... Asıl tehlikeli olan da işin bu yanı... Ve bunun baş sorumlusu Medya olacak. Boşuna değil bu ülkede Polat Alemdar'ların reyting rekorları kırması. Okuyup yazmanın, araştırıp öğrenerek fikir üretmenin gerçekleşmediği toplumlarda şarlatanlar kahraman olur. Bu olayda da katiller örnek olacak... Duyarlılığınızdan dolayı tebrik ve teşekkürler Fikret bey. Selâm ve sevgiyle...
Recep Akıl tarafından 1/19/2010 11:34:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aslında ülkemiz üzerinde oynanan oyunları, kimlerim, kimler tarafından hangi pis işlere neden alet edildiklerini öyle net ve açık yazmışsınız ki.... Yazınız farklı konularda bir çok şeye ışık tutuyor. Bilmem hangisine yorum yapmalı.
Bu arada, İşte basının gücü! Beş para etmez bir adamı neredeyse bir kral, bir ülke kurtarıcı neredeyse bir peygamber olarak sunma şekilleri..
Yazınız yine cesurca ve donanımlıydı. Umarım bu çok önemli yazılarınız bir çok insan tarafından okunur.
Fikri,düşüncesi ,inancı ne olursa olsun,bir insanın birini öldürmesi,yanlış kabul edilemez bir olay.Allahü Teala Kuranı Kerimde bir çok ayette ,öldürmeyi yasaklamış,kasten insan öldürenin cehennemde cezalandırılacağını bildirerek,men etmiştir.İnanan insan,insanca yaşar,insan öldürmez,insanlara yararlı olmaya uğraşır.İnsan canı bu kadar mı ucuz?Ona kafan bozuldu öldür,bunun fikrini beğenmedin silaha sarıl!
Kıt akıllı birilerine veriyorlar silahı,öldür diye,sonrada kahramanmış gibi !!!!!
Konuşmaya bile değmeyecek ,hapiste iyice kafayı bozmuş bir zavallı....
handan akbaş tarafından 1/19/2010 9:55:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Malum basinin bu sahsi inatla ülkücü kesime yamamaya calismasi, kendilerine olan nefretimi misliyle arttirmistir.
gününden beri ülkücü hareketin asla kabul görmedigi bu meczubu Abdullah Catli gibi, Muhsin Yazicioglu gibi abide sahsiyetlerle bir arada anmaktaki maksat, kin ve iftira dolu cüssesiz yüreklerdeki kusmuk artiklarinin disavurumundan baska bir sey degildir.
Ben ve benim gibi milyonlarca insanın şaşkınlık içinde olup bitenleri izlediğini biliyorum. Nasıl oluyor da katil bir adam böylesine meşhur, böylesine izdiham ve böylesine sevgi gösterileri içinde karşılanabilir ve o katil en lüks yerlerde en iyi şekilde ağırlanabilir.
Hani soruyoruz ya " ülkemiz ne zaman düzelecek? " diye. Bizim ülkemiz hiç düzelmez. Çünkü biz katillerimiz, hırsızlarımız, arsızlarımız, namussuzlarımız, hainlerimize " seninle gurur duyuyoruz" diyerek bağırıp, önlerinde el pençe duruyoruz.
Vah ki ne vah halimize Fikret Bey, Gülüyoruz ağlanacak halimize. Saygılar
onurumsun tarafından 1/19/2010 11:00:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ağca çok şey biliyor bir döneme ait. Gazeteciler o yüzden peşinde olsa gerek. Öyle abartıldı ki, 9 yaşındaki bir çocuğu bile heyecanlandırdılar. Dün akşam kızım koşa koşa yanıma geldi "Anne ağaca çıkmış, hadi gel bakalım, birazdan gösterecekler" Kim çıkmış ağaca diyorum. Bir de ne göreyim, Sude bizim Ağca'yı, ağaç sanmış...
Resme bakar mısınız, adamın yüzünde nur yok...Hayırlısı diyelim yine her zamanki gibi.
Kutluyorum sizi Fikret Bey...