- 736 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SABAH
Bu gün farklıydı biraz acılar ve garip duygularla uyandım.Moralıim bozuk gibi olsada gülümsemeyi ihmal etmedim.Sabahları belirgin özelliğim idi gülümsemek yaşama acılar olsa dahi .......Bugün havada kapalı ve serindi sabahın ilk saatlerydi saat 7:00 gibi uyanmıştım.Hazırlanmalıyımdım işe gitmek için canım kahvaltı istemiyordu.Yarım fincan çay içtim üzerime bir şeyler uydurdum.Yinede mutluyum gidecek bir işim vardı.Onca insan işsiz dolaşırken aclık çekerken benim bir işim vardı .İçim acılar doluydu yalnızlık duygusu öyle bunaltıyorki iki kelime edecek insan yok....Akşam öyle insanın canı yemek istemiyordu ,balkon yalnız bunalımları hatırlatıyor.Limandaki ışıklar pırıl pırıl ama onlarrda yetmiyor ...Gök yüzündeki yıldızlarda sanki şimşek gibi geliyordu .Yani güzellikler dahi acı veriyordu.Neden uygun zamanlarda uygun insanlar karşımıza çıkmıyor.Ama şikayet etmemek gerek bunu iyi biliyorum .Şuan saat10:07 ben bu yazıyı yazıyorum.İşlerim biraz azalmış .Yazın vermiş olduğu rahatlık sanırım.
Sukunet hakim bütün her yerde ama içimde mutluluk yok,her şeye rağmen mutsuzum..yetmiyor maddi şeyler.....AMA SAĞLIĞIM YERİNDE mutlu olmam gerekiyor.Belkide Ruh sağlığımda yerinde değildir ya..bunca sıkıntıdan sonra kalırmı gerçi paylaşmadım ki bilesiniz..Belki çoğu şeyi içimde yaşıyorum.Mutsuzlugumu paylaşamıyorum üzmemek için ..............her şeye rağmen yaşanmalı bu yaşam.........A.SAKA