NE OLUR ÇIK...
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
İlk kez biri için sızlıyor bu yürek..
İlk kez aşk için ağlıyor bu gözler..
Çırpınıyor yürek...Boğulmamak için, habire çırpınıyor...
Örselenmiş beden..
Yaşlar inmek istemiyor, aşağı doğru..bende bilmiyorum ki ..Veremiyorum yok, sensizliğin yol haritası...
Geceler feryatta..Acıma mı istiyorlar ? Acı benle dost ken size nasıl açısın ? Eğer dostluk biterse gelecekler size..Gözlerim köşe başlarında nöbette...
Saç baş yolsam ..yastıkları yumruklasamda boş..Yastıkda isyanda.. Yatak iğne ile dolmuş sanki..Batıyor..Sanırım yastığın öcünü alıyor..Haklı..Yatak yastığı seviyor..
SEN..
SEN..
Yatak kadar sadık olamadın bana..
Yastığı sevdiği kadar sevemedin ..
Sensizliğin sillesini yemiş bu yürek..
Ne kadar dayanır ?
Sanırsın...
Hı...ne kadar ?
Test mi edersin ?
Sensizlik testi ?
Nedir ? Sevginin testi ? Der misin ?
Yalnış mı çözerim ?
Yoksa başka derse mi girdim ?
Yoksa sen mi ?
Bedenim bir ağaç, sensizlik baltası vurdukca vuruyor..Bu darbelerle yıkılacağım..
Yollardayım .. Amacıma bakıyorum .Vitrinlerde bulurum diye..Bulsam kaç lira ise alacağım ..İndirimi beklemeyeceğim.
Peşin ...Hemen..
Bilmem ki !!!!
Amacı olmayan ayaklar..
Amaca nasıl gider.
Kalemin defteri araması gibi ,arar dururum..
Bulsam , yazacağım, hapsedeceğim yazılarıma seni..
Bulsam..
Buldum,
Buldum,
Geçen yıl oynadığımız körebedesin sen !!
Hani ben ebe olmuştum,sen saklanmıştın,çok aramıştım ama seni bulamamıştım.. Sonra salınarak çıkmıştın..Burdayım diye..
Şimdi yine kapıyorum,gözlerimi. 1 2 3 ....10 sağım solum arkam önüm söbeeeeeeee..
Nerdesin ?
Sağım boş..
Solum da ağrı..
Arkamda senli günler..
Önümde ...sensizlik....
Nerdesin ?
Ne olur..
Çık...
YAKIŞMADI SANA..
YORUMLAR
Hepinize çok teşekkür ediyorum..Degerli doslarım..güzel yazılarınız ve yorumlarınız için..
Evet günün yazısı olmayabilirim... Banada süpriz oldu..Sanırım Allahın bir güzelliği.. Hep derdim acaba benim bir gün yazım cıkarmı ki..diye..ondan ..Yoksa sizin gibi güclü kalemlerin karşısında benim kalemim bir hiç..Aslında bu yazının çok yerini kestim kısa olsun diye.. yorum yazan ve puan veren dostlarıma teşekkür ediyorum.Kısada olsa bu mutluluğu yaşattıkları için ..
Hepinizin yüreğine sağlık..Teşekkürler...
ezom tarafından 8/22/2007 9:08:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
SEVENİN PAYINA DÜŞEN HEP BEKLEMEKMİDİR...
yazına güzel demek az kalır sanırım .. Tebrikler...
Bir acıyı değil seven yüreği dile gelen kalemi tebrik ediyoruz elbette...
bi şarkı var bir şarkı..
dudağımda yarım kalan son sözümdür
baki olsada ayrılık
AŞK HER DAİM ÖLÜMSÜZDÜR..
varsın eller gönül yarası kapanır sansın
kabuğun altında sevgili
sen kanayansın..
Muhabbetle kal dost..
Bu yazıdan anladım ki,yöneticiler günün yazısını seçerken satır düzenine imla kurallarına bakmıyorlar.Duygusu iyi olsun yeter.
Aslında yazı şu kadar da olsa günün yazısı seçilirdi:
Şimdi yine kapıyorum,gözlerimi. 1 2 3 ....10 sağım solum arkam önüm söbeeeeeeee..
Nerdesin ?
Sağım boş..
Solum da ağrı..
Arkamda senli günler..
Önümde ...sensizlik....
Nerdesin ?
Ne olur..
Çık...
Harset, ayrılık, özlem ,ne sayarsan say. Yanında değilse , onun özlemini , Yastığa, döşşeğe, yorgana sormak lazım. En iyi onlar anlatır. Yastıktaki göz yaşı, Yorgandaki parçalanmışlık, döşekketeki sancılar hepsi bire bir şahitdirler o özleme hasrete o aşka, yanan ateşe.
Çok güzel tebriklerimi sunarım hocam
kaleminize sağlık
cemo tarafından 8/16/2007 8:48:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
İçten ve duygulu satırlar beni aldı bambaşka alemlere götürdü. Her şiir alıp götürmüyor. Okurken nefesim düğümlendi adeta. Bu güzel yüreği kutluyorum. Rabbim kaleminizden güzellikler çıkarsın. Ölmüş canları dirltsin, gönülleri ışıtsın ve ısıtsın. Tebrik ve teşekkürlerimi iletiyor selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Allah'a emanet olunuz.
anneciğim cok guzel olmus arada yazıyorsun ama tam yazıyorsun
Saç baş yolsam ..yastıkları yumruklasamda boş..Yastıkda isyanda.. Yatak iğne ile dolmuş sanki..Batıyor..Sanırım yastığın öcünü alıyor..Haklı..Yatak yastığı seviyor..
SEN..
SEN..
Yatak kadar sadık olamadın bana..
Yastığı sevdiği kadar sevemedin ..keske sadık kalabılseler