- 1379 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Özlemenin Hikayesi
Özlemenin Hikayesi
Aldanan gönüller vardır ya, sevgiye inanıp içi çoşkuyla dolan gönüllere hitaben yazıyorum bu yazımı. Elbetteki sevenlerin şahına, sevgilerin en güzeline ve sevgiyi bilenlere. Dahası var, birde sevgiyi bilinçli bir şekilde gerçekten yaşayanlara.
İnat etme, sevdiğini haykırki, sevgisiz kalmayasın. İçinden değil be gülüm, sesinin çıktığı kadarıyla haykır, gerekiyorsa bağır. Seni seviyorum diyeeee......
Yalnızlığın resmidir sevgisizlik, tek başına, bir başına yaşanmıyorki bu meret. Düşünüyorsun gün be gün onu. Acaba şuan ne yapıyor, beni düşünüyormu, beni özlüyormu, acaba şuan yanımda olsa ne olurdu, filan filan filan işte. Tabi bunun adı özlemektir. Sevdiğini özlemek sevginin en güzeli demek değilmidir. Özlemin içinde sevgi olmalıki, özlenen değer çıksın ortaya. Ve özlenen değer bilmeliki ondan daha değerlisi yoktur bu dünyada.
İnat etme, sevdiğini haykırki, sevgisiz kalmayasın. İçinden değil be gülüm, sesinin çıktığı kadarıyla haykır, gerekiyorsa bağır. Seni seviyorum diyeeee......
İnanırmısınız bilmiyorum bana ama özleyen ve bu özlemiylede ağlayan yürekler vardır aramızda. Öyle içine gömmüşkü sevgisini, hem bekliyor hem özlüyor hemde onsuzluğun acısıyla ağlıyor. Bazen bunu kendini tutamayıp ulu orta yapsada, genelde gece yatağına girip başını yastığa koyduğunda o güzel gözlerinden yaşlar geliyor. İçin için özlüyorum seni diyor ama sesini kimseler duymuyor. Peki özlenen bunu hissediyormu acaba ? Yine tüm samimi benliğimle şunu söylemek isterim ki, gerçek seven bir yürek bunu hisseder. İçi burkulur bir tuhaf olur. O aklına gelir belki oda ağlar belki ağlamaz. Ama sabah ilk işi muhakkaki onu aramak olur.
İhtiyacı vardır onun sesine. Onun efendim yada alo deyişene. Bunu herkes bilemez tabi sevenler bilir sevenler. Birde sevipte hakiki özlemi yaşayanlar bilir. Güzel bir duygudur aslında, her sevenin yaşaması gereken duygulardır amma, acıdır işte. Biraz ağlarsınız biraz üzülürsünüz. Buna rağmende gerçek olan sevgiyi yaşarsınız. Eee bedelsiz ne vardır ki bu yaşamda. Herşeyin bir bedeli olduğu gibi sevmeninde bir bedeli vardır. Bu bedel belkide özleyerek ağlamak, belkide belli bir süre onu görememektir. Kim bilir, hayırlısı olanda belkide budur.
İnat etme, sevdiğini haykırki, sevgisiz kalmayasın. İçinden değil be gülüm, sesinin çıktığı kadarıyla haykır, gerekiyorsa bağır. Seni seviyorum diyeeee......
O seni duyar duyar merak etme sen. Seven duyar, anlar, görür. Seviyorsada gelir zaten. Tüm sevipte özleyen yüreklere burdan selam olsun, saygıyla eğilmemek eldemi bu sevginin karşısında. Emek harbi emektir. Sevginiz sağolsun.
Sevg ...
18.01.2010 / saat: 03:59
Yazan : Firari Fırtına