- 544 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YOK
Üstü açık bir arabayı andırıyorsun sevgili… Bir de öyle bir benzin kokuyorsun ki… Senin geldiğin yolla, benim gideceğim yol aynı değil…
Yargı dolusun sevgili, beni ben olarak sevebilmeyi unuttun sen, oysaki ben yargısız, sadece özümle sevmiştim seni…
Yüreğin almaz ki aşkı sevdayı, o kadar ki kapalısın aşk kokabilmeyi unuttun sen,ben anladım…
Aramızda sınıf farkı, aşka doyumsuzluğu arttıran nefret bağlılığı var…
Sen bana ben gibi bakabilmeyi unuttun, gözüne sigaranın dumanı mı kaçtı, gerçekten görebilmekten vaz mı geçtin, ne oldu?
Yüreğin kör senin, gözlerin kapalı olsa ne çıkar? Sözlerin gizli kapaklı, yağmur olup yağsan, acemi bir bakışınla yaksan, her şey olmuş hiçbir şeyden anlamıyorken, içimde yaşasan ne fayda?
Çok fena yapıştı bu aşk bana, ben sana fena kapıldım…
Bu kış bir kez daha ılık nefesini çalmışsın güneşin… O yüzden ısınıyormuş yüreğin…
Uçurumun kenarını anımsatıyorsun sevgili… Düşecekken tutunmaya çalışıyorum, o da ne? Yolun sonu çoktan gelmiş gibi sanki…
Bomboş, karanlıkta kalan bir evi anımsatıyorsun sevgili… Kimseler oturmaz, kimseler barınamaz ama biri var ki o kadar sever ki adeta oturmaya kıyamaz, uzaktan seyreder avunamasa bile yaş olup akmaz…
Her şeyi anımsattın da bana, bir tek kendin olamadın. Her an yanımda hissettim ama bir tek sesimi duyuramadım…
Tek bir cümlen için ömrüm feda edilirdi ama yine de yaranamadım…
Al yazmalı bir mendili anımsatıyorsun sevgili, gözyaşlarımı silmeye bile kıyamıyorum… Kıyamadığım varlığımsın, yokluğunda bile anıyorum…
Tek bir haberin gelse, ışığı olurum karanlığın, tek bir gülümseyişin yetebilse güneşe sarılır, eşi olurum…
Yağacak olan yağmurları haber verir, kuş olur uçarım. Hani tek bir sevda tütse sende, sigaranın dumanının yerine…
Yok işte yok… Her şey var, bir sen yok… Yok işte anlıyor musun yok!
Bende sen var da, sen de ben yok! Zorlamaya da gerek yok, gitmiştin çok uzun zaman önce, dönüş biletin bile yok…
Parayı anımsatıyorsun sevgili, ona ulaşmak için çabalar ya insan… Sana da ulaşabilmek için yüreğim benliğimi terk etmişti…
Ama yok, her şey varken, umutlar etrafı kolaçan ederken bir tek senle başlayan her şeyin sonu yok!
Su gibisin sevgili, susadıkça içmek istiyorum… Bazen de çölde gibi hissediyorum, içtikçe kana kana içmek istiyorum, her an kanarken, tek bir anı ömre bedel kılmak istiyorum; “Seni Seviyorum” kelimesiyle başlayıp,
Yaşamını benimle sürdürmeyi dilediğin anı…
Yok sevgili, hâyâlden öteye geçmek bile yok! Her şey var da, artık gerçeklerin masallara tahammülü yok!
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.