Dua 5
Allah’ım!
sultanlığının azamatine, zatının celaline layık olan hamd sana mahsustur. salat ve selam Rasülüne ve onun pak ehlibeytine.
Allah’ım!
Beni doğru yolunun hidayet rehberi Kur’anından ayıracak boş gururdan uzaklaştır. Onu bana, beni ona öyle bir yakınlaştırışla yakınlaştır ki ayrılık mümkün olmasın. Ruhlarını Kuranın ruhuyla birleştirdiğin dostlarına beni de dost edecek sevgiyi yüreğimden eksik etme. Uyarılarına karşı kalbimde zerre kadar şüpheye yer vermememde benden rahmetini esirgeme. Rahman ve Rahimsin.
Kudret, lütuf ve rahmet hazinelerinin yegane sahibi Allahım!
Ulaşılacak makam senin yanındadır. Hakikat olan sensin. Beni gaflete düçar olan gafillerden etme.
Göklerin, yerin ve ikisi arasında bulunan her şeyin hükümranı Allahım!
Hakikatlerini kabul etmeyen kaybetmeye, yenilmeye mahkumdur. Kabul edenler ise kazanmıştır. Beni,hakikatleri kabul ederek muzaffer olan kullarının arasında et.
Allah’ım!
Seni unutturup senden yüz çevirtecek her söylenti ve davranışa karşı,bana,her zaman sana yönelecek sabır ve güçlü bir irade ver. Ve beni iradesini güçlendirdiğin sabırlı kullarına dost et. Kararlarımda hikmet ve basiret üzere olmamı sağla.
Allah’ım!
Senden uzaklaştıracak dünyalıklara gönül vermekten sana sığınırım. Beni menzillerin en güzeli olan sana yakınlık menziline gönlünü veren kullarından et. Hesap gününü unuttuklarından dolayı kendilerini şiddetli azabın beklediği adaleti çiğneyen, boş arzu ve hevesler peşinde koşarak yolundan sapan ve saptıranlardan etme.
Allah’ım!
Münezzehsin. Göğü, yeri ve ikisi arasında olan her şeyi bir amaç ve anlamdan yoksun yaratmadın. Yarattığın her şeyin bir anlamı ve amacı var. Benim tüm bunların anlamını ve amacını anlayacak bilincimi artır.
Allah’ım!
Bana güzel olan her şeyi sevdir. Ve güzel olan her şeyde seni hatırlamamı sağla ki hamd’imi çoğaltayım.
Allah’ım!
Günahlarımı affet! İşlerimi güzelleştir. Şüphe yok ki sen vehhabsın(lütuf sahibisin).
Allah’ım!
Hayata karşı bıkkınlık veren şeytanın şerrinden sana sığınırım. Beni nimetlerinle bol rızıklandır. Rezzaksın.
Allah’ım!
Düşüncemi temizle ki arı – duru düşünceye kavuşabileyim. Kavuşabileyim ki öteki dünyayı gözetmekten gaflette olmayayım. Zira orası için menzillerin en güzeli buyuruyorsun. Kapılarının ardına kadar açık olduğu, sonsuz mutluluk ve esenlik bahçelerinin içinde her türlü yiyecek ve içeceğin serbestçe isteneceği ve yumuşak bakışlı uyumlu eşlerin olacağını vaad ediyorsun. Senin vaadin asla boşuna değildir. Beni doğruluk ve dürüstlük sınırını aşmayan kullarından et ki vaadlerini görmekten mahrum olmayayım.
Bütün mevcudat üzerinde mutlak otorite sahibi olan Allahım, sen varsın. İlah(tanrı) yok. Ve sensin göklerin, yerin ve ikisi arasındakilerin rabbi. Kudret sahibi de sensin,çok bağışlayıcı olan da sensin. Beni, İblisin şiddetli bir sapıklığa sürükleyemeyeceği ihlaslı kullarından et.
Not : Sad suresinden esinlenilerek dile getirilmiştir.
msg
YORUMLAR
"İnançlı olmak iyidir diyelim..." Dalga geçer gibi mi diyelim yani...Artık bu sitenin ne yazılarına ne yorumlarına anlam veremez hale geldim. Sırf puan için yazılan yazılar ( Bilmem ki, günün yazısı seçilince altın madalyamı takıyorlar), Öylesine yazılan yazılar, geçiyordum uğradım kabilinden yorumlar, eleştiriyle alakası olmayan eleştiriler, eleştirilmek istemeyen ultra süper yazarlar, burayı arkadaş bulma sitesi sananlar, bir tarafta ise çok değerli olan, ama ne yazık ki, değeri kadar ilgi görmeyen yazılar...Emekle, birikimle yazıldığı besbelli yazılar...
Neyse yorumu okuyunca yazmadan edemedim.
Hocam yazılarınız, teknik bakımdan, bence, hatasız. İçerik zengin ve değerli. Daima öğüt verici yazılarınız. Ama herkes Allah'ın izin verdiği ölçüde anlayabiliyor...Tebrik ediyorum sizi...Ama yazılarınızın daha çok okunmasını isterdim.