- 652 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
EMEK CEHPESİ SEVİNDİRDİ
Bu gün otuz dördüncü gününne girdikleri hak arama direnişi Ülkem adına oldukca sevindirici.
Neden derseniz bu ülkede düne kadar onun bunun ağzına bakan siyasi,ve etnik kimliğinden dolayı biribirini konuştumayan mantığın yıkıldığını gömekteyiz.Hemde ANKAR’nın tamda göbeğinde.Şöye bir geriye baktığımızda bırakın koministini,faşistini demokratı diyen muhafazakarim diyenlerin dahi bir masada oturmayı bırak,aynı bölgede oturmayı düşünmezken,şimdi görüyoumki muhafazakarıda, laiki’de, kürdüde, türküde görüşü ne olursa olsunsağcısı solcusu hepsi TEKEL işçileri direnişinde tek yomru, tek can, tek vücut olmuş durumdalar.
Demekki geç te olsa emek cehpesi emeğin kutsallığı bilincine ermiş olup,Ülkemize başkada çaelerinin olmadığını kanıksayıp, vatandaşlık bağlamında vede emek cehpesinin sağı solu olmayacağını göstergesi haline gelmişlerdi.Nitekim bunu kavran bi Halk olduğumuzu gösteren TEKEL emekcilerinin onurlu duruşu ve bu birliktelik Ülkem adına sevindirici olup,umarım bundan böyle ve bundan sonrada değerli Halkım bey’e boyun eğmez,ve birbirini ayı görme niteliğinide arada kaldırmış olacaktır.
Zaman ilerledikce emekcinin kanını sömüren Gerek temsilcileri ve gerekse onun işbirlikcileri olan yönetimlere bundan böyle kanmayacaklar ve hak yolunda hakkı için tek vücut tek anlayış ile işçinin sağı, solu, kürdü, Tükü olmadığını ve emek cehpesinin tek olduğunu,dahada kavrayarak Ülkeme demokasinin bu yanını yerleştimiş olacaklar.Bu anlamda bizlei sevindiren Emek cehpesinin Haklı mücadalesini destekler,başarılar ve nice kavgasız günlere derim selamlarımla desteklerim.17/01/2010 Ozan AKGÜL. ANTALYA
YORUMLAR
DOGRULAR ESLIGINDEKI YAZINIZ HARIKAYDI
SAYIN YAZAR KUTLARIM YÜREGINIZI