- 843 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT
’Hayat bir hiç sabah iç,sabah iç akşam iç’ felsefesiyle yola devam ediyorum.Hayat gerçektende bir hiç bir gün muyluysan iki gün mutsuzsun,bugün gülüyorsan yarın ağlıyorsun.Hayat ne verirse karşılığını fazlasıyla alıyor anlıycağınız.Bunun sonucundada hayata ’Tutunanlar’ ve ’Tutunamayanlar ortaya çıkıyor.Hayata tutunanlar bir şekilde yollarına devam ediyorlar.Mutsuz olsalarda mutluyum diyebiliyorlar.Ağlamak yerine gülmeyi tercih ediyorlar.Tutunamayanlar zaten alıp başını gidiyor.Bir gün ölüm haberi geliyor, umursanmıyorlar bile.Tabii bi de tutunmak ya da tutunmamak arasında tercih yapmayanlar var.Hayatın bir hiç olduğunu düşünüp hiç birşeye aldırmayanlar,yani:’Hayat bir hiç sabah iç akşam iç’ felsefesiyle tutunmakla tutunmamak arasında kalan sevgili yoldaşlarım.Kısaca;anlatmak istediğim hayatta herşey boş ve gelip geçici yaşam denilen şey o kadar kısaki onun ya da bunun için yaşamak yerine kendi hayatınızı yaşamayı neden denemiyorsunuz?Hiçlerle uğraşmaktansa yaşamdan biraz zevk almayı denesek hiç de fena olmaz hani.
YORUMLAR
hayat kısa da olsa zor da olsa yani her şeye rağmen yaşamaya değer...
boş ve sebebsiz yere umarsamadan yaşıyorsak elbette bir işkence gibi olur..ama hayata boş yere gelmedik ki.. amacımızın farkında, başkalarının farkında, bardağın dolu tarafının da farkında olarak yaşarsak hiç de fena olmadığını anlarız sanki..
sıkıntılar insanı bezdiriyor bazen.. sanırım bu yazı da böyle bir zamanda yazılmış.. saygılar..
sürgünce tarafından 8/15/2007 11:53:50 AM zamanında düzenlenmiştir.