- 769 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Belki
Biliyorum sen de diğerleri gibisin… herkes gibi ben farklıyım diyenlerdensin işte. Şimdilik inanmış gibi yapıyorum ya da inanmaya ihtiyacım var bu aralar…bilmiyorum
Aslında çok basit bunu görmek karşılıksız mesajlar, geri dönmeyen aramalar, canım ben seni müsait olunca arayayım demeler… daha bir çok delil var ortada önemli olan sadece görebilmek… şimdilik bakıyorum ama görmüyorum bütün bunları. Belki diyorum hep belki işte… ihtimaller sıralıyorum kendime. Sayılamayacak kadar çok bahaneler…
Şimdilik sadece seni yaşamak istiyorum ben. Doyuncaya kadar seni seviyorum demek… gözlerinde yalanda olsa kendimi görmek istiyorum. Avutmak istiyorum kendimi… biri var benim için üzülüyor diyebilmek, ama o beni çok seviyor diye düşünmek.
İhtimal işte sadece… bıraktım güneş şimdilik seninle doğsun… biraz mat rengi ama olsun ben onu da görmüyor gibi yaparım. Sanki gözlerim kamaşıyormuş gibi gözlerimi kısarım da. Sen sadece bir süre daha beni avutmaya devam et. Çünkü ihtiyacım var…
Bende her şey normal aslında içim içime sığmıyor, haykırmak istiyorum seni sevdiğimi bütün aşklara, ibret alın dercesine. Kalbim her sabah uyandığımda senin için atıyor, geceleri uyurken varsayıyorum ki sen yanımdasın. Sarılıyorum sana sımsıkı… gitme der gibi bir gün gideceğini bile bile hem de. Yaşamak istiyorum koca bir günü seninle ya da yaşayamasam da heyecanlı bir şekilde “bugün ne oldu biliyor musun”diye başlayan cümleler kurmak istiyorum. Sonra seni hayal ediyorum karşımda sanki beni can kulağıyla dinliyormuşsun gibi…gün içinde olan biten ne varsa hepsini anlatıyorum sonra.
Hayaller kuruyorum kendi çapımda… gökyüzü olduğundan daha mavi doğa olduğundan daha yeşil… seviyorum ya işte bütün bunlar o yüzden. Sonra seninle beraber gökyüzüne uzanıyoruz, yıldızlara kafa tutup güneşe çelme takıyoruz yaramaz çocuklar gibi… ayın ışığını saklıyoruz arkamıza insanlar da ay tutuldu zannediyorlar, bilmiyorlar ki aslında ayı biz tutuyoruz sevdamıza ışık yapmak için. Daha doğrusu sadece ben… bütün bunları yaparken sen yoksun işte… ama ben sen varmışçasına gücümü senden alıyorum. Deli çağlayanlar gibi karşı koyuyorum rüzgara… şahlanan atlar gibi acılara meydan okuyorum. Dizlerimin üstüne çökmemek için sana tutunuyorum sımsıkı…
Sana, sevgine o kadar çok ihtiyacım var ki… Ama ben biliyorum ki sen de bir gün gideceksin. Çünkü sen de diğerleri gibisin… o bir gün bugün olmasın diye dua ediyorum sadece.
Ve “belki” üzerine yaşıyorum bu koca aşkı!...
YORUMLAR
Sanatlı bir yazı.
okuması hoştu.
Bu kalemi ve sanatı güncel konularda da görmek güzel olur.
Başarı dileklerimle baki selamlar.
efsun dalya
sevgiyle...