- 572 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
DOSTUMUZ İSRAİL !
Aslında son zamanlarda komşumuz Yunanistan niyet etmişti bizimle dostçuluk oynamaya. Fakat it dalaşları bir türlü izin vermedi bu dostluğu pekiştirmeye. Yine de razıyız şimdilik bu kadarına.
Fakat İsrail ; tam bir kötü gün dostu çıktı ! Bu iyiliğini unutmamamız gerekir. Sanırım kendileri de bunu bize sık sık hatırlatmaya niyetlidir. Dostun da zaten böylesi makbûldür. İyi günümüzde herkes dost olur. Olmasa bile dost gibi görünür.
Ülkenin içeride zor günler yaşadığı, iktidarı sallamaya çalışan kitlesel eylemlerin hızla çoğalmakta olduğu gerçeği gözlerimizin önünde.
Yargıçlar isyanda : ’’ Ateş bacayı sarıyor ! ’’
Tekel işçileri eylemde : ’’ Ölmek var ,dönmek yok !’’
Eczanelerde ilâç verilemiyor. Bir çok ilâç rafları boşalmış.
Doktorlar tam gün yasasına isyan ediyor.
ÖTV zamları, köprü, yol, metrobüs zamları, sigara , elektrik zamları. Bunlara karşı verilen memur zamlarının yetersizliği, yakılan bordrolar.
Araştırma kuruluşlarının verdiği rakamlara göre, düşen oy oranları, kaybedilen taban desteği. Muhalefetin seçim baskısı.
Kötü gün dostumuz İsrail yetişiyor imdada ! Öyle bir pozisyon organize ediyor ki bize ; top ayağımızda, kale boş ! Dokunsak zaten gol ! Eh ben de olsam benzerini yapardım doğrusu. En havalı şekilde atılıyor o gol ! İsrail pişman ! Neredeyse ’’ Şike yaptık !!’’ diye bağıracak. Ama ne fayda.
Şahsım adına ben bile alkışlamak zorundayım. Ne kadar olsa millî duygular söz konusu. Tuttuğum takım olmasa bile , ülkemin takımı ve attığı bu gol, ülkem adına oluyor. Cimbomlu olduğum halde, Fenerbahçe’nin bu tür başarılarını daima alkışlamışımdır.
Ortadoğu gazeteleri işi oldukça abarttılar: ’’Sultan ’’ ilân ettiler büyüğümüzü . Hayırlı uğurlu olsun.
Ülkede taban da yeniden ateşlendi. Bu gün bir seçim olsa, geçen haftaya göre en az yüzde on fark olacağından eminim ben. İşte siyaset böyle bir şey.
Bu arada güme giden olaylar oldu ülkede. Doktorların tam gün yasasına isyan yürüyüşleri, sanki duyulmadı bile. Genelkurmay’ın , kozmik odada suç unsuru herhangi bir belgeye rastlanmamış olduğunu açıklaması, sanki hiç duyulmamış gibi oldu. Çünkü golün peşine de açılım açıklamaları yetişti.
Velhasıl kelâm : Sevgili muhalif partiler. Çok şeyler başka baharlara kaldı. Bence en az bir seçim daha, barajda takılmamakla yetinmek zorunda kalacaksınız. Üstelik bir iki önemli partinin daha seçime katılacağı ihtimalini de düşünürsek, tehlikenin büyüklüğü, baraj altında kalma ihtimalleri de oldukça yüksektir.
Tekel işçileri , işinize dönün. Eczacılar masaya buyurun. Doktorlar, tam gün çalışmaya başlayın. Memur ve emekliler, aldığınız zamlara şükredin. Genelkurmay’ın Millî Savunmaya bağlanması, referandumlar ve yeni anayasanın gündeme gelmesini bekliyoruz. ’’Sultan’’ lara muhalefet yapmak, hiç birimizin harcı değildir herhalde.
Türkiye değişecek. Bu saatten sonra yapılacak tek şey bu değişimin iyi niyetli olması ve ülkeyi güzel günlere götürmesini dilemektir.
Bu arada bir kaç hazır pozisyona daha ihtiyacımız olabilir. Komşumuz Yunanistan ve kötü gün dostumuz İsrail’den bu tür pozisyonları beklediğimizi bildirir, ’’Sultan’’ ımıza da saygılarımızı sunar ; sürç-i lisan ettiysek eğer, bağışlanmayı dileriz...
Fikret TEZAL
YORUMLAR
Ben şahsen kutluyorum hükümetimizi ve devletimizi. Sultan ilan etmişlerse siz de bir Türk vatandaşı olarak keyfini sürün bence.İçerdeki olayalrın da bilinçli olarak çıkartıldığı kanısındayım.Doktorların isyanını haksız buluyorum. Biraz da çalışarak para kazansınlar, muayenehaneleri dışında...Bu bizim yararımıza bir uygulamadır.Hastanelerde 12 den sonra doktor bulamıyorduk. Üstelik maaşlarıda yüzde 80 artırılacak, yetmiyor mu.Hiç alamayanları düşünsünler birazda.Hakkıyla işini yapan doktorlarımıza asla sözüm yok bu araada.
Bence herşey güzel olacak, bıraksalar...Bekleyip göreceğiz.
Bende Galatasaryalıyım takımdaşım..... ne güzel tevafuk olmuş...Şimdi takım değiştirmeyesiniz sakın...
aynı tirübünde olup,ayrı ayrı takımları desteklemekte olmaz ama,ters düşer demi?
Avrupa fatihi cim bomdu,birde Avrupa Fatihi ERDOĞAN oldu....
ne güzel Hocam....yakıştı yani...
bu yazı çok tebessüm ettirdi bana.....katılmadığım noktalar çokca olsada...
kutladım yinede....duamla....
Güzel bir yazı. Doğru tesbitler. Tebrik ederim.
Fakat siz ayna gibisiniz. Resmi gözterirken konum itibarı ile karşışında durmanız gerekiyor. Aynalar sadece görüntü yansıtır. Gerçek farklı olabilir.
Olaylara sizin açınızdan bakmıyorum ve hükümeti başarısız bulmuyorum. Bu da benim bakış açım.
Saygı ve selamlar.
8 Puan fikirlere değil yazıya.
***************************************
"Türkiye değişecek. Bu saatten sonra yapılacak tek şey bu değişimin iyi niyetli olması ve ülkeyi güzel günlere götürmesini dilemektir."
****************************************
Tespitlerinizi sıraladıktan sonra,"olacak değişimin iyiniyetli olacağını dilemek" kendinizle çelişmek olmuş.
Arap'ların sultan tespitleri komikötesi zaten.Son derece aptalca.Yersen... misali.
Aydın kaleminizi ,tepkilerinizi severek izliyorum.
Selam,saygı.
kurtoviç tarafından 1/16/2010 11:18:38 AM zamanında düzenlenmiştir.