- 572 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İLKEL BENLİK
alma ağacı nerde yetişir bilirmisin çocuğum...
-ak denize kıyısı olan şehirlerde...
hele birde toroslarla verme ağacının tohumları engellenmişse...
frengistandan daha bencil bir yapı oluşması kaçınılmazdır..
para ve malın insanları zenginleştiremiyeceğini kör tosyalı veya yahudi tabirlerinden duymuştum ama asılını burada öğrendim..
bir insanın ruhu dilenciyse onu hiç bir güç doyuramaz...tıpkı su tutmayan topraklar gibi..
allah korusun....dünyanın en zengin coğrafyasında merhamet yoksunu ve dünyanın en sıcak ikliminde buz gibi insanları gördüm...yıllardır sevgiyi ve aşkı öğretmeye çalışıyorum....bir kaç muhacirun ile birkaç ensarla...
fakat bir yer varki tekeli daha sıcak daha merhametli....insan...
tekeli yörükleri ayrı bir araştırma konusu...harama bulaşmamış iyi insanlar...
sorduğum zaman almancı arif amcaya :
bizim buraların davarı AYDINCIKLA ANAMUR ARASINDA GEZER DURUR..biyere çıkmaz....
kendinden başka bişey tanımz...ben insanlığı almanyada aksaraylı arkadaşlarımdan öğrendim diyor...
bu cennet coğrafya umarım ilkellikten kurtulur..NASIL..
üniversiteye koloni şeklinde gidilmiş hiç bir şey kazanmadan gelmiş aydını...
ağa ruhlu olmak bu memlekette aptallık enayilik ....
yardımların pek çoğu siyasi ve ekonomik yatırım ve köleleştirmek için kullanılıyo..
başarılı bir müdür için bir yerli aydın şöyle diyor...bizim burda adammı yokta yaban müdür ediliyo...
bu memleket düzelir ama ne gün...
selam ve dua ile..