- 1396 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Daha ŞansLı GökyüZü..
Sen gökyüzü sen ne kadar şanslısın bilir misin..
Birçok insanın hayallerini gerçekleştirensin, bulutların üzerindesin sen. Sadece olayları izlersin öylece tepeden, ilahi bakış açısıyla. Sonra bulutlar görür halimizi ve ağlar bize, bizim gibilere..
Sen daha gerçek bilirsin her şeyi sana sorsunlar ya o zaman beni, hep derdim beni en iyi babam tanır diye ama babama da yalanlarım oldu korktuklarımdan.
Ama sen, sana kim, nasıl yalan söyleyebilir ki? Sen her şeyin görücüsüsün.. En iyiyi en kötüyü senden gizlemek imkanı var mı ki
Var mı senin göremediğin şeyler bazen de göz yumduğun görmemezlikten geldiqin şeyler. Ölümlere sen nasıl dayanıyorsun şu hayatta öldürenlere ne gözle bakıyorsun. Haklıyı haksızı görüyorsun peki ama neden ispatlamıyorsun. Benim masumluklarım var cezasını çektiğim sen biliyorsun, onlar bilmese de. Diyeceğim ki beni gökyüzüne sor.. o biliyor benim o olmadığımı öle biri olmadığımı o biliyor..
Peki sen insanın içini de görebilir misin bir kişiliği çözebilir misin? Bazen ben insanı gözlerinden anlıyorum ön yargı dedikleri şey bu olmalı bir kaç zaman yanılıyorum.. Sonra yine sana anlatıyorum beni. Sen bıkmadın dimi benden sana ettiğim şikayetlerden :D.. en çok onu anlattım sana ciğerlerime işkence ederken.. neskafe döktüğüm gece vardı ya o akşam hani sana demiştim ben sana niye bunları anlatıyorum. Sen zaten bunları görüyorsun..
Üzgünüm Gök senden başka dinleyenim yok benim belki sende dinlemiyorsun ama bunu ben bilmiyorum en azından. Başkaları bana sırtını dönüyor ama sen hep aynısın gece siyah gündüz mavi.. senide aydınlatan biri var sana yakın birileri seninde dertleşeceğin sıcacık bir dosun var güneş sonra güneşin hiç görmediği dostu ay.. Ve senin milyonlarca arkadaşın var dostun ayın yanında yıldızlar :D benim hiç yıldız arkadaşım olmadı hepsinin ışığı çabuk parladı çabucak da söndü sonrada tutunamadı kaydılar.. Nereye bilmiyorum. Birkaç tanesinin arkasından koştum ama yetişemedim çoktan köşeyi dönmüşlerdi )=. Sen hiç kayıp gitmezsn :D çok büyük ve uzaksın biliyorum seni görmek için bazen boynum tutuluyor ama içimi dökünce değiyor bunu anlayabiliyorum.. Sevgili dostum Gökyüzü şimdi Git onu takip et onu izle beni seviyor mu, beni düşünüyor mu,oda benim için bir şeyler yapıyor mu.. bu gece artık senin konuşmanı bekleyeceğim.. biliyorum bana bunu yaparsın sen.. bana konuşmasan da ona konuş ona qit kızgın ve hırçın bir sesle kör ve şapşal olduğunu hemen arkasından onun bir türlü fark edemediği aşkımdan söz et.. sonra onun için ağladığımdan bahset biraz ama söyle sakın acımasın bana onun kadar aşk özürlü olmadım ben henüz.. hoşça kal gökyüzü yine geleceğim söyle bulutlarına çok ağlamasın benim bu durumuma ben her sonbahar aşkımı özlüyorum alışsınlar bu duruma ..