korku
Sen benim olacaksan,benden hiç gitmeyeceksen sevgilim ben her şeyden vazgeçerim her şeyden sadece sana ait olurumsaf ve temiz.Sevgilim eğer sen benimle bütünleşeceksen ben vazgeçerim kendimden kendimi yok sayarım tüm benliğimle sen olurum.Kkorkualrım var "ya gidersen"diye o zaman ben harabebir kente dönerim.Bu korkularımdan sana hiç bahsetmedim sen hiç bilmedin.Sadece bana ait olabilecek misin sevgilim bana bunu ispat edebilecek misin?Bunu bana ispatladığın gün ben sana koşarak gelirim sevgilim hiç lekesiz şüphesiz sana güvenirim ve bende her şeyden vazgeçerek,korkularımı yenmiş bir şekilde...Seni seviyorum diye haykırırım özgürce fakat bo korkular içimde olduğu sürece sana gelemem başlayamayız.
YORUMLAR
Hiç bir yazına tek yorum almamışsın.
Beş yazını da okudum.
Beşi de aynı konuya takılı gibi.
Bayağı anatör kalıyor. Sebebi konu bulamaman olsa gerek. Aşık olman vs güzel duygular ama mesajdan öte kendini her şekilde ifade etmelisin. Kaliteli kitaplar okumalısın. Öncelikle kısa öykü kitapları ve denemelerden başlayabilirsin.
Anılarını ve gözlemlerini de yazabilirsin.
Birkaç parağraftan oluşan ve giriş gelişme sonuçlu yazılar yazıp, ilgibç final cümleleri ile bağlarsan olacak. Sanatlı yazmakda akıcı olmak da onemlidir.
Hiç değilse buradaki yazıları çokça oku. OLACAK. Yılmak yok ama tek konu ile bir adım ilerleyemezsin.
Sana başarılar diliyorum. Takipteyim. Mevzulu yazılarını bekleyecek ve yorumlayacağım.
Sevgiler ve selamlar.