Bilmem Bilirmisiniz.?
Bilmem bilirmisiniz hiç mutlu olmamanın ne demek olduğunu..
İçinizin acımasını, sebepsiz yere gecelerce sessiz ağlamayı..
Bilmem bilirmisiniz çok sevdiğin bir kişiyi kaybedince direk ölümü düşünmeyi..
Onu kaybettikten sonra herşeyin bittiğini anladıktan sonra pişman olacağınızı..
Hiç dinledinizmi kalbinizin sesini,duydunuzmu hiç onun söylediklerini..
Uykusuz kalmayı bilirmisiniz. uyursam belki rüyaralarınızda görmek korkusunu yaşadınızmı..
Bilmem bilirmisiniz yapayanlız karanlık bir odada kalmanın nasıl birşey olduğunu..
Sonsuz bir bekleyişi,hiç yaşamayadığınz duyguları,beklemeyi bilirmisiniz..
Hiç kavga ettinizmi kendinizle o gittikten sonra hiç suç aramadınızmı kendinizde..
Kaç kere düşündünüz,kaç kere ağladınız,kaç kere lanet okudunuz bu dünyaya..
Fotoğrafla avundunuzmu hiç,onu sanki o an yanınızda hissettinizmi..
Gözlerinizi her kapadığınızda aklınızda sadece o geldimi.
Bilmem bilirmisiniz kalp ağrısını,aşk acısını onsuz geçen her günü..
Sıkışıp kaldınızmı hiç bu küçücük dünya içinde..
Yolda yürürken el elle gördüğünüz sevgililere hiçmi imrenmediniz..
Hep büyüdünüzümü sandınız hep yaşlandığınız hep olgunlaştığınızı..
Bilmem bilirmisiniz küçük bir çocuktunuz belki her zaman..
Herşi oyun olarak gördünüzmü aşkı,sevgiyi,birine kapılmayı..
Bilmem bilirmisiniz artık hiç birşeyin eskisi gibi olmayacağını..
Düşünüzde kaldığının herşeyi hayaller kurup boşa vakit geçirdiğinizi anlamadınızmı..
Bilmem bilirmisiniz artık herşeyin gölge oyunlarıyla dolu olduğunun ve sadece bu oyunlarla mutlu olabiliceğinizi..