- 577 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SENİ GÖKTE ARARKEN
Seni göklerde aramıştım artık yerde külliyen bulamayacağım zannıyla,yedi kat gökte, hayat ihtimali olan bütün seyyarelerde,bıkmadan usanmadan mütemadiyen..
Ki bulamamıştım artık nadim bir halde ve gerisin geriye yere süzülmüştüm son bir arayış ümidiyle…
Yerde,yeryüzünde seni en çok da bir köy çeşmesinde bakracına su doldururken ve belki “Dağlar kızı reyhan ”türküsünü mırıldanırken görmeyi istemiştim eşarbından taşan o güneş sarısı saçlarına büyülenmiş bir halde, nazikçe senden bir tas su isteyerek sonra yüreğime kor gibi düşecek ilk manalı bakışını lütfedeceğin ümidiyle…Ve bir gün seni beyaz kısrağımın terkisine atıp gelin götüreceğim hayaliyle…
Belki de seni bir kitap fuarında kitaplara dalıp gittiğim bir esnada şair dalgınlığıma çarptığında görmek istemiştim, bana çevirdiğin zeytin karası gözlerini temaşaya dalıp şaşkın ve pür telaş halime bakıp gülümsemene mukabelede bulunmak babında ben de kendimi toparlayıp gülümserken….
Seni kim bilir mesela Hindistan’da Agra’da dünyanın en muhteşem aşk anıtı olan TAC MAHALE büyülenmiş bir vaziyette bakarken görmek isterdim acemi bir Türkçe aksamıyla konuştuğun esnada Türkçe konuşuyor olmandan cesaret alarak seninle tanışmaya çalıştığım sırada sen de boncuklu bileklerinin rengarenk boncuklarını göstermeye ve simsiyah saçlarınla “Asil ve dünya tatlısı bir ASYA KIZI olduğunu ispat etmeye çalışırken…
Yahut seni Fas’ta dünyanın en gizemli kentlerinden biri olan MARAKEŞ’’İN geçmişin öte yüzünü yansıtan mutena bir çarşısında neleri alıp alamayacağın hususunda derin ve çetrefil bir düşünceye dalmış bir halde görmek isterdim birinden yardım ister gibi bakışlarını çözdüğümün, yardımcı olmama memnun olacağını söylediğinin akabinde gül dudaklarından ziyade bir Mucizevi güzellik arz eden gamzelerinin de farkına vardığım zamanki “işte aradığım bu,şükürler olsun Tanrım” deme bahtiyarlığını yaşadığım bir Hüsn-ü an sürecinde…
Ama ben seni ne göklerde buldum ne de anlattığım yalancı cenneti anımsatan dünyanın, muhteşem ve gizemli mekanlarında seni asıl nerde bulabildiğimi müsait bir zamanda anlatabileceğim ancak işbu sebepten senden ve saygıdeğer okuyucularımdan biraz sabır istirham ediyorum….